Zoals de titel al zegt, ik zit vandaag op mijn nod (uitgegaan van cyclus van 28 dagen) en heb een negatieve action test. Komt t voor dat vrouwen op hun nod nog negatief testen en vervolgens toch zwanger zijn? Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, maar houd toch stiekem een beetje hoop zolang ik niet ongesteld ben.
De action test is sowieso wat minder gevoelig dan bijvoorbeeld een Kruidvat 2 voor 5,-. En sommige dames testen pas een paar dagen na NOD positief!
Als je eispong net iets later is geweest, dan zou je nod ook wat later zijn. Dus dan zou het bijvoorbeeld kunnen dat je nod pas morgen is. Geen bloed geeft moed, nog even afwachten en morgen of overmorgen opnieuw testen.
Ja hoor. Ik testte met de zwangerschap van prinses op nod negatief. 5 dagen later nog niet ongesteld dus weer getest En toen waren daar de streepjes 😁😊
Heb ook negatief getest op NOD en 2 dagen later nogmaals getest (want ik wist wel beter..) en toen was het positief. Sterkte met het wachten!!
Klopt het als je een korte LF hebt dat is je Nod wat eerder is maar het eitje heeft wel alsnog ongeveer 14 dagen de tijd nodig om te delen en te ontwikkelen en kan je dus soms pas 2 a 3 dagen later positief testen dan je Nod. Of zeg ik nou iets geks
Ben je zeker van je eisprong? Het kan ook zijn dat die namelijk wat later was en je daarom nog niet positief getest hebt of ongesteld bent. Nee klopt! 14 dpo is een mooie testdag.
Ja hoor, ik test ook pas wat later duidelijk positief, bij mn eerste zwangerschap had ik al zo iets van volgens mij ben ik zwanger, misselijk, moe, pijnlijke borsten, maar de testen deden nog niets! Zolang je niet ongesteld wordt, is er nog hoop he Is je cyclus altijd 28 dagen?
vind het knap van je dat je nog niet getest hebt haha. ik zou gewoon een test kopen (die van kruidvat zijn goed) Dan weet je teminste waar je aan toe bent en ben je van de onzekerheid af! succes