Tranen van geluk.... Na 3 jaar, 11x IUI, 1x IVF en een ICSI-behandeling ben ik zwanger! Be Happy en Be Happy-man zijn helemaal happy! Afgelopen zondag (15 dagen na Pregnyl 5000, 13 dagen na punctie en 11 dagen na terugplaatsing) hebben we getest met een Kruidvat 2 voor 5 euro. Die was vetpositief. Vanochtend (18 dagen na Pregnyl 5000, 16 dagen na punctie en 14 dagen na terugplaatsing) hebben wij getest met een Clearblue Indicator en een DA Eigen Merk. Beiden positief! Wij kunnen het nog niet helemaal bevatten....maar we zijn zo blij! Even speciaal voor de MMM-meiden: Ik hoop dat jullie mij gauw mogen volgen. Ik weet dat jullie blij zijn voor mij, maar dat jullie veel liever zelf een positieve zwangerschapstest hebben. Bij dezen hoop, duim en bid ik dat jullie allemaal binnenkort ook dit geluk mogen meemaken! Morgen het ziekenhuis bellen dat ik positief getest heb en dan op weg naar de 1e echo!
Be Happy, kan me helemaal voorstellen dat jullie helemaal HAPPY zijn. Jullie hebben ook alle reden om HAPPY te zijn!...Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Liefs Beehappy
meis als ik dit zo lees krijg ik zelf nog tranen. na zo'n lange tijd en zo'n doorzettingsvermogen. wat moeten jullie blij zijn. geniet er van en van harte met dit mooie wonder!!!!
Hey meis, Hier nogmaals van harte gefeliciteerd met de mooie testen Nu genieten en op naar een top zwangerschap! Heel veel geluk samen. Liefs, Misty
Wens jullie 2 al het geluk van de wereld. Geniet van je zwangerschap. En dank je voor de lieve woorden. Ik hoop dat ik je snel mag volgen.
Hey meid, ook van mij wederom felicitaties. We lopen precies gelijk op. Hoop dat we samen lekker verder mogen zwangeren en dat we komend zomer ons wondertje in de armen mogen sluiten. Liefs mij