Bij mij kun je ze er gewoon aan vast klikken met drukknoopjes hoor.... Of gaat dit niet over the bag??
Jawel, ik denk dat ze dat bedoelt. Bij mij kun je ze er ook aan vast drukken, dus ook nog steeds geschikt voor de duimers!
Ik heb toevallig vanmiddag gebeld met dezelfde vraag. Zij vertelde mij dat je deze gewoon kan bestellen. Die andere (newborn) is tot 7 maanden, maar dat zou zonden zijn. Je kan deze inkorten tot 74 cm.
Ik bedoelde inderdaad dat je de wantjes er aan kan klikken, ik bedoelde dat ze er los bijzaten dat ze niet vast aan de slaapzak zitten zeg maar. The bag kan je inderdaad inkorten d.m.v. Touwtjes werkt prima, is hier inmiddels niet meer nodig. Echt een top ding!
Haha realiseerde me net pas toen ik mijn schoenen aan het opruimen was hoe gek deze beschrijving is....suède ofwel leer....beetje dom, velours bedoelde ik dus
Wij hebben ook de bag. Vind het ook een hele fijne slaapzak voor de kleine. Het enige kleine nadeel vind ik is dat de mouwen van de herfst skaapzak een tikkie kort zijn. Maar voor de rest is het echt een top ding.
Ik heb hem ook sinds twee dagen in gebruik! Echt super zacht en zl slaapt als een roosje! De andere slaapzakken die ik had gevoeld waren een stuk stugger en alhoewel de aanschafprijs niet misselijk is, is het wel een goede investering want je doet er ruim 2 jaar mee
Gebruiken jullie bij deze slaapzak ook nog een dekentje? En trekken jullie er nog een pyjama onder aan?
Ik gebruik geen deken kleine meid gaat 's nachts het hele bed door dus dat werkt niet. Ze heeft nu wel een pyjama aan.
Ik ben ook super blij ermee! Lijkt me ook heerlijk om in de slapen En ze kunnen er mee doen tot ze 2,5 jaar zijn, dus per saldo is het niet heel duur Ik gebruik geen deken maar hij heeft wel een pyama aan
Ik heb nu de newborn, sinds ong. 2 weken.. Heb ook even staan twijfelen omdat ik hem idd best duur vond, maar was 15% korting op dat moment bij de prenatal.. nog geen spijt gehad! Heerlijk ding! Ons zoontje ging er vanaf bijna 6 weken in en slaapt beter als onder t dekentje! Vond dat hij zon koude handjes en armpjes had. Ga dadelijk zeker ook the bag aanschaffen!