Yes!! Eindelijk mooi weer!

Discussie in 'De lounge' gestart door Felice, 28 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Voor ons ook, maar 'tlijkt mij de rit wel waard. Haha

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.611
    113
    Vrouw
    Hier gaan ze volgende week met schoolreis naar de Linnaeushof, ik ga mee, dus super veel zin in :)

Liekje81 vindt dit leuk.
  3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Ja mij misschien ook wel... :D Ff mijn man overhalen :D Normaal gaan we een dagje naar zee, kunnen we dan een dagje daarheen :D

4. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Tivoli??

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jaaaa eindelijk!
    Heb m’n fake tan er op en morgen hebben we een strand verjaardagsfeestje van een vriendin :thumup:

6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Al eens geweest... Maar niet echt vergelijkbaar toch?

7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Wanneer het open is zou ik je zeker irrland aanraden, met over de grens in Duitsland (vanuit Noord-Limburg). Heel erg leuk!

8. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Ik ken Linneashof niet maar voor 2,5 jaar en de kenmerken speeltuin/kermis vond ik Tivoli ideaal! Allemaal kleine attracties!

9. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Ja die staat idd nog op de planning. Wou ik vorig jaar al maar niet van gekomen..

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ja graag! Vind ik inderdaad ook vaak een voordeel nu dat het niet stervensdruk overal is.

11. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.921
    5.835
    113
    Nou werd tijd inderdaad dat mooie weer. Knap je meteen van op!

Ik mag morgenochtend eindelijk weer eens op het voetbalveld zijn. Ik heb er nog meer zin in dan de jongens geloof ik:roflmao:. Heel simpel misschien, maar ik kan daar zo van genieten.

Morgenmiddag met de jongste twee even een rondje fietsen en een ijsje halen. De oudste twee zie ik pas bij het avondeten weer. Als vriend zich goed genoeg voelt wordt dat bbq’en (ik ben daar niet zo’n held in:oops:) en anders pizza ofzo. In elk geval lekker buiten eten.

Verder geen plannen. De echte uitjes slaan we voorlopig nog even over. Maar met dit weer is veel in de tuin zijn ook heerlijk:D.

bluedrake en MotherPrincess vinden dit leuk.
  12. tuc

tuc Niet meer actief

Morgen in en om de tuin.
    Zondag naar Geofort.

13. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Kinderen gaan een dagje naar opa en oma, man en ik gaan een auto voor mij kopen :D

Morgen lekker buiten zijn in ieder geval. Bos, fietsen, tuin enz... lekker genieten :thumup:

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.540
    113
    Vrouw
    Heb gister de hele dag gewerkt, maar was ook bijna de hele dag bewolkt bij ons dus niks gemist..
    Vandaag wat in de tuin rommelen en vanmiddag nog op verjaardag bij m'n vader.
    Denk na het eten nog even een ronde fietsen met mijn zoontje :) hebben de tuin op het oosten dus s avonds geen zon meer, vind het dan altijd wel fijn om nog even te gaan wandelen of fietsen.

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.123
    113
    Home
    Vandaag naar een grote speeltuin en wat eten en drinken mee
    Morgen gaan we naar wildlands

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ga zo het zwembad neerzetten en daarna chillen in de tuin

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk van het weer genieten en ondertussen ook even de kinderkamer in orde maken. De jongens gaan op 1 kamer liggen en vandaag wil ik de nu nog jongste over hebben naar de kamer van broer. Dus even lekker de boel daar verzetten en verhangen, gordijnen weer terug hangen, dat soort dingen. Kunnen we dat weer van ons lijstje strepen.

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ^^ edit: daar is geschilderd afgelopen dagen, vandaar dat alles weer terug moet op de plek etc

19. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.494
    1.847
    113
    Oh, hier heb ik zo naar uitgekeken. Ik dacht van te voren echt: oh wat leuk, we krijgen een zomerkindje. Heb ik heerlijk in het voorjaar verlof, lekker die babywas naar buiten, lekker buiten zitten, geen moeilijk gedoe om je schoenen aangetrokken te krijgen want ik kan gewoon slippers aan. Geen irritante panty, maar leuke luchtige zomerkleding. Nou, door alles kon een streep, maar nu eindelijk wel. En wat genieten we er van!

Gisteren draaide m'n wasmachine aan 1 stuk door, en de was kon heerlijk naar buiten. Buiten een bakkie gedaan, buiten geluncht, slippers aan en een luchtig jurkje, kinderen buiten spelen, buiten m'n rustuurtje gehad, buiten avondeten.

Vandaag staan alle bedden op het programma, ik moet de zomerkleding van de oudste twee opsnorren (bizar, meestal doe ik dat al in maart ofzo), en weer heerlijk buiten leven.
    Mijn man gaat beginnen met de achtertuin, die verbouwen we de komende weken.
    En ik wil misschien de voortuin even aanvegen, want die is afgelopen week veranderd en daar ligt nu overal zand.

Even afwachten wat mijn energieniveau is en of het lukt met mijn bekken.

Zondag gaan we heerlijk een dagje relaxen. Vast ook in de tuin.

Oh, ik ben zo blij met dit weer!!

bluedrake vindt dit leuk.
  20. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Hieperdepiep.. . HOERA!
    Veel plezier vandaag!

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina