Ja mij misschien ook wel... Ff mijn man overhalen Normaal gaan we een dagje naar zee, kunnen we dan een dagje daarheen
Jaaaa eindelijk! Heb m’n fake tan er op en morgen hebben we een strand verjaardagsfeestje van een vriendin
Wanneer het open is zou ik je zeker irrland aanraden, met over de grens in Duitsland (vanuit Noord-Limburg). Heel erg leuk!
Ik ken Linneashof niet maar voor 2,5 jaar en de kenmerken speeltuin/kermis vond ik Tivoli ideaal! Allemaal kleine attracties!
Nou werd tijd inderdaad dat mooie weer. Knap je meteen van op! Ik mag morgenochtend eindelijk weer eens op het voetbalveld zijn. Ik heb er nog meer zin in dan de jongens geloof ik. Heel simpel misschien, maar ik kan daar zo van genieten. Morgenmiddag met de jongste twee even een rondje fietsen en een ijsje halen. De oudste twee zie ik pas bij het avondeten weer. Als vriend zich goed genoeg voelt wordt dat bbq’en (ik ben daar niet zo’n held in) en anders pizza ofzo. In elk geval lekker buiten eten. Verder geen plannen. De echte uitjes slaan we voorlopig nog even over. Maar met dit weer is veel in de tuin zijn ook heerlijk.
Kinderen gaan een dagje naar opa en oma, man en ik gaan een auto voor mij kopen Morgen lekker buiten zijn in ieder geval. Bos, fietsen, tuin enz... lekker genieten
Heb gister de hele dag gewerkt, maar was ook bijna de hele dag bewolkt bij ons dus niks gemist.. Vandaag wat in de tuin rommelen en vanmiddag nog op verjaardag bij m'n vader. Denk na het eten nog even een ronde fietsen met mijn zoontje hebben de tuin op het oosten dus s avonds geen zon meer, vind het dan altijd wel fijn om nog even te gaan wandelen of fietsen.
Heerlijk van het weer genieten en ondertussen ook even de kinderkamer in orde maken. De jongens gaan op 1 kamer liggen en vandaag wil ik de nu nog jongste over hebben naar de kamer van broer. Dus even lekker de boel daar verzetten en verhangen, gordijnen weer terug hangen, dat soort dingen. Kunnen we dat weer van ons lijstje strepen.
Oh, hier heb ik zo naar uitgekeken. Ik dacht van te voren echt: oh wat leuk, we krijgen een zomerkindje. Heb ik heerlijk in het voorjaar verlof, lekker die babywas naar buiten, lekker buiten zitten, geen moeilijk gedoe om je schoenen aangetrokken te krijgen want ik kan gewoon slippers aan. Geen irritante panty, maar leuke luchtige zomerkleding. Nou, door alles kon een streep, maar nu eindelijk wel. En wat genieten we er van! Gisteren draaide m'n wasmachine aan 1 stuk door, en de was kon heerlijk naar buiten. Buiten een bakkie gedaan, buiten geluncht, slippers aan en een luchtig jurkje, kinderen buiten spelen, buiten m'n rustuurtje gehad, buiten avondeten. Vandaag staan alle bedden op het programma, ik moet de zomerkleding van de oudste twee opsnorren (bizar, meestal doe ik dat al in maart ofzo), en weer heerlijk buiten leven. Mijn man gaat beginnen met de achtertuin, die verbouwen we de komende weken. En ik wil misschien de voortuin even aanvegen, want die is afgelopen week veranderd en daar ligt nu overal zand. Even afwachten wat mijn energieniveau is en of het lukt met mijn bekken. Zondag gaan we heerlijk een dagje relaxen. Vast ook in de tuin. Oh, ik ben zo blij met dit weer!!