Hier was t wisselend. Als de zon er was, was het echt heerlijk. Maar zodra de zon even weg was, was t fris.
Het was heerlijk. Vanmiddag lekker naar de speeltuin geweest met vriendje en broertje van de oudste. Lekker blote benen, met een wolk wel wat fris maar zo genoten
wij waren in de buurt van harderwijk, ook alleen maar bewolking tot een uur of 16, daarna trok het pas echt lekker open.
met dochter in huis aan t rommelen geweest, strijkkraaltjes en daarna hop de tuin in toen t zonnetje de boel een beetje opgewarmd had. Grasmaaien en onkruid weer aan kant, was lekker aan de molen gehangen (ruikt zo lekker...hmmmm) En toen was mama "op". (ukkepuk lag om 02:00 al naast me/in me/boven op me kon niet slapen...wat een onrustige slaapster is dat zeg. Pfff!) Mama plat, papa aan zet. Verder in de tuin, speeltuin en toen een paar oudere jongens versierd die met haar gingen voetballen. 1 was zoooo lief, dat die een bloemetje van dr kreeg (16 jarige +-). Dat wordt 3 meter ketting, kuisheidsgordel en afweergeschut op t dak...
Oh wat heerlijk dit weer! Lekker in de tuin en vanmiddag hardgelopen. Mijn zoon gezellig mee op de fiets. Nu nog in de avondzon met een glas koude rosé! Word hier zo blij van
Oh heerlijk wat een dag, die zon word je gelijk vrolijk van. Heb de tuin opgeknapt en plantjes gekocht. Lekker roze, love it
Hier was het lang bewolkt, maar in de loop van de middag dan toch eindelijk de zon lekker buiten gegeten, morgen als het goed is de hele dag mooi weer, lekker met een boekje in de tuin
Hier de hele dag weer voor zonder jas naar buiten Dus maar weer wat speeltuintjes af en mini slapen in de wagen. Man heeft de oprit bewerkt met een hogedrukspuit. Oudste twee hebben met de houten treinbaan in de tuin gespeeld.
Hier hadden we buiten dikke jassen aan! De wind was fris en het waaide ook best hard. Er was meer bewolking dan zon. De temp lag rond de 13 graden Fryslân boppe!
Zowel vrijdag als gisteren heerlijk weer. Vrijdag op het terras gezeten (en al aardig verkleurd) Gisteren hele dag in de tuin. Het was zelfs bloedheet in bikini. Diner op het terras. We begonnen in de zon (heerlijk) maar die ging al snel achter de bomen. Toen was het wel gelijk koud!
Wij lagen om 10u al aan het water. Nog een beetje een fris windje, maar toch gewoon in bikini. Het was heerlijk. Nu onder de parasol in de tuin, heb het te warm voor de zon.