Het zwembad staat! Hij lijkt mini, maar is 2x3 meter. Afgelopennjaren stond ie op het gras, maar dat staat dan maanden in de weg. Nu op het achterste terras. Trampo naast het huis (hebben nog een paar meter tuin naast het huis) en zwembad daar. Past precies! Bekijk bijlage 690891
Ik houd niet van de zomer.maar met deze dagen was ik wel blij Gewoon eindelijk naar buiten! Gister de BBQ aan gehad en vanavond gewoon buiten gegeten. Net onkruid getrokken en de perkjes geharkt. Ziet er dan zo netjes uit, haha. Lig er nu naar te kijken. Lig lekker op m'n loungebankje in m'n korte broek en hemd Proost mensen!
Ben ik ff blij dat wij niet thuis waren gisteren Vandaag op de camping 22 graden. (Drenthe) eenmaal de afsluitdijk over en bam 17 graden. Wou meteen terug
Wij hebben het heerlijk gehad op de camping. Buiten eten, hele dag buiten zijn. Boswandeling gemaakt, kinderen hebben zicht vermaakt in de (water) speeltuin, ijsjes eten etc. Ik hou d'r van Alleen die stomme muggen
Ik hou dr ook van! We meuren allemaal naar de bbq en het haardvuurtje wat nog brand.... maar heerlijk!!