eindelijk na 2 jaar heeft me vriend een baan na dat hij eerst dacht om zelf rij instructeur te worden heeft die nu een baan gekregen. morgen mag die beginnen eindelijk en tig afwijzingen gehad te hebben is het hem eindelijk gelukt hij gaat dus bij een druk bedrijf werken waaronder ook pakketjes bezorgen
dat zeker ik ga morgen dan met me schoonmoeder en mams trouwjurken passen dankjewel voor de felicitaties xx
Wat goed, gefeliciteerd zeg. Uit eigen ervaring kan ik zeggen wat een opluchting dan he? Zoveel afwijzingen... Gaat je niet in de koude kleren zitten en dan.. en dan uit het niets word je in 1x aangenomen Heerlijk gevoel is dat! (VL heeft hier een burn-out gehad van ongeveer 2 jaar. Nu gelukkig een baan waar die het super naar zijn zin heeft en een vast contract heeft gekregen) Hopelijk gaat je vriend het naar zijn zin krijgen op zijn nieuwe werk. Ik wens jullie het allerbeste toe en hopelijk nog vele jaren werk bij zijn nieuwe baan!
Dankjewel jaa zeker op ten duur zakt de moed je in de schoenen of je solliciteert en krijg gewoon geen reactie terug fijn dat je man het naar het zijn zin heeft!! X