yes eindelijk (ogen gelaserd)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hoeveel kost zoiets eigenlijk?

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#22 Sila24, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2012
    jij hebt het heel goed omschreven!! zo is het bij mij ook gegaan. Heb jij ook Ilasik laten doen???
    Maar ik heb geen kalmeringsmiddel gekregen helaas. . Na de behandeling hadden ze zo een lens in mijn oog gedaan en ik was de enige die dat gevoeld had. Ik zo het is net alsof ik een lens in mijn oog heb.Zegt de verpleegster ja klopt je hebt een soort van beschermingslens . Die hebben ze volgende dag eraf gehaald. En toen kon ik nog beter zien

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik zie echt vele maal beter als met bril . nu . Ik ben in turkije ik zie echt alles op de bergen hahaaaahhh

Ik heb totaal 900 euro betaald

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Bedankt voor je uitleg! Helemaal helder. ;)
    En dan misschien een brutale vraag: hoeveel ben je hiervoor kwijt?

En zijn er mensen die bepaalde klinieken echt aanraden? (Bij voorkeur regio Brabant. ;) )

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik wil ook graag mijn ogen laten laseren (ben nog moed aan het verzamelen ;))
    Hoelang duurt de behandeling?

6. happy3

happy3 Niet meer actief

Ik heb mijn ogen ook laten laseren in Turkije, ik raad het iedereen aan ;) Ik vond zelf de pijn heel goed te doen. De eerste dagen dacht ik altijd er is een wonder gebeurd, ik heb precies nog nooit zo'n scherp zicht gehad. 's nachts zonder problemen de wekker kunnen lezen, ...

na mijn zwangerschap waren mijn ogen ook fel achteruit gegaan, en ben dan een half jaar na de bevalling naar Istanbul teruggekeerd voor een herbehandeling. Ik heb toen ook kronen op mijn tanden laten zetten (deed 3x zoveel pijn als ogen laseren :()

ik zou het zo opnieuw laten doen, nog geen seconde spijt van gehad. Het enige probleem dat ik heb gehad, was dat ik de eerste weken 's morgens altijd op zoek ging naar mijn bril :p

7. happy3

happy3 Niet meer actief

De eigenlijke behandeling duurt 5 seconden :D

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik wil ook zo graag. Het gaat ook niet om de knaken, maar vind het dood eng. Kom steeds dichter bij het punt waarop ik wil gaan laseren.
    Mijn ogen zijn weer iets achter uit gegaan sinds lange tijd, waardoor mijn bril ( die ik alleen op heb als ik ziek ben ) niet meer voldoende zicht bied :(

Ik zit er ook aan te denken om naar Turkije te gaan, er eerst even een vakantie van te maken.

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Waaauw echt stoer! Wil het ook doen heeft 1 van jullie een www link van waar jullie het hebben gedaan?

10. happy3

happy3 Niet meer actief

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Bedankt dames!!!!

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb het in augustus laten doen, geweldig!!
    Maar wel hier in NL en voor een beduidend hoger bedrag dan jullie.... €3000,-!!
    Maar ik had een oogafwijking waardoor ik het zekere voor het onzekere wilde nemen en daarom voor mijn eigen oogarts en zijn kliniek gekozen.

Maar het is een echte aanrader hoor!

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ach ja prys maakt geen verschil ..het zien zonder bril is echt onbetaalbaar !!!!!echt geweldig. Gister had ik myn laatste controle en de arts zei : heb je ooit eerder zo scherp gezien in je leven?? İk zo nee haha geweldig ik zie echt alles wuhahaa

14. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Ik heb het in januari ook in nl laten doen idd 3000 euro.
    Had -6.75 en -7 incl cilinder en zie nu alles weer, echt helemaal te gek.
    Ik heb zelf geen pijn ervaren alleen de eerste 2 uur een vervelend gevoel en wilde idd het liefst mijn ogen dichthouden. En dat terwijl mijn oogflapje links zelfd nogmaals open werd gemaakt en opnieuw gespoeld werd omdat er nog wat bloed in zat omdat ik erg veel bloedvaatjes in mijn ogen had.Ik moest elke 2 uur druppelen de eerste 6 uur en daarna 3 a 4x per dag. Ik ben na de operatie lekker op bed gaan liggen en mijn man kwam elke 2 uur even druppelen. Toen ik na de eerste 2 uur mijn ogen open deed zag ik eigenlijk alles alweer, echt een bizarre ervaring

15. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik heb mijn ogen 2x laten laseren.
    In 2006 de eerste keer en in 2008 nog eens.
    Ik had een te grote sterkte waardoor ze het niet in 1 keer konden.
    Maar de 2e keer ging ik met net zoveel angst als de eerste keer. Maar achteraf wel blij dat ik het nu gedaan heb. Ik kan alles weer super goed zien (140%) Geen bril of lenzen rommel meer. En ja het doet pijn, maar voor mij was het meer dan waard. Zou ik het zo weer laten doen??? ja... want tja ik heb het ja al 2x laten doen.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goh het lijkt mij echt fantastisch om 's ochtends wakker te worden en alles helder te zien!
    Ik ga toch een informeren hier in Nederland. Turkije durf ik niet, man moet dan van mij mee en wil de kinderen niet thuis laten.

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

gewoon doen hoor meiden!! ik ben nu lekker thuis heb mijn lenzen en thuisbril weggegooid hahah

18. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Super zeg dat je het gedaan hebt. Sommige mensen komen nog wel voor een "klein" brilletje terug, dus dat kan ook bij jou gebeuren, maar hele hoge sterktes zullen het meestal niet worden.

Welkom terug in de wereld ;)

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ow nou ik hoop het niet ik had -3 eerder dus

Deel Deze Pagina