Een super mooi begin van het nieuwe jaar,, een positieve zwangerschapstest op 2 januari 2014! Eindelijk, na meer dan een jaar ziekenhuis in, ziekenhuis uit is het voor ons ook eindelijk zover!! We zijn zwanger!! Helemaal op een roze wolk.... 23 januari onze eerste echo.. zo spannend allemaal!! <3 Voor alle zwangeren GEFELICITEERD!!! <3 Liefs!!
Gefeliciteerd!!! zeker een goed begin van het jaar! Al het wachten is beloond, super! Hier hetzelfde, klein jaar in de MMM, en nu zwanger van de eerste! heb 21-1 mijn eerste echo. Heel spannend allemaal!!!
Voor iedereen die het leuk vindt: we hebben een ' club' geopend voor meiden die zwanger zijn van hun eerste en in september 2014 gaan bevallen. Misschien leuk om alle ervaringen, angsten, tips en ideeën te delen? Zou het leuk vinden als jullie mee kletsen!
MissF87 daar kun je niet omheen! Gefeliciteerd! Pinky, ik zou het leuk vinden om ''lid'' te worden van de ''club'' voor meiden die zwanger zijn van hun eerste, september 2014 maar om de één of andere reden lukt het mij niet om ''lid'' te worden of mee te praten. Kan dat kloppen? Ik zou het leuk vinden!
Ja klopt! Heb er een besloten club van genaakt. Vond het geen goed idee dat iedere internetgebruiker alles mee kan lezen. Ik ga je uitnodigen, leuk!!
Hallo allemaal,na een jaar eindelijk zwanger!! ik ben 36 en de moed zakte al in m,n schoenen,elke maand weer niet raak,nu ineens toch!! Ik ben 6 weken en kan niet wachten om 23 januari naar de verloskundige Alle dames die zwanger zijn Gefeliciteerd!!