Ja is die zo fijn.....hmmm maar als ik van buiten de ramen moet wassen dan en ik kom niet aan de ramen en heb geen trap ?
Ik doe het altijd met glassex en nooit een blauwe waas gehad, wel blinkend en streeploos schoon. Krijg er altijd complimenten over van de buurman haha
Ja!!! Hier ook Jemako. Gewoon alleen een plons water, ramen natmaken met een doek en nadrogen met de droogdoek. Hoef je het niet eens helemaal droog te maken, gewoon eroverheen en de rest droogt streeploos op. 20 minuten heb ik alle ramen binnen en buiten gezeemd! De rest van mn huis doe ik ook met jemakospulletjes. Nooit geweten dat iets zo schoon kon worden en vooral dat het zo snel kan.
Hara hier! Nog nooit van gehoord tot ik mijn vriend leerde kennen, maar zal nu nooit meer iets anders gebruiken. Wat een geweldig spul is dat.
Alles met Jemako en zonder schoonmaakmiddelen. Een blinkend schoon huis en zonder strepen en in een heel korte tijd! I love it!
Hier gewoon met natuurazijn of schoonmaakazijn. Heb nog nooit een streep gezien hier Ipv van een zeemleer gebruik ik microvezel.
Ik heb sinds kort Jemako doeken (tip van een vriendin die naar zo'n party ging) en die vind ik echt de uitvinding van de eeuw! Ook gemakkelijk omdat er snel kinderhandjes en poezenpoten/neuzen op de raam heb zitten.
Pure glassex krijg ik hier altijd een waas van Wat ik wel doe is eenn beetje glassex in heet water en een druppeltje afwasmiddel. Lekker in soppen en dan met een doek langs de randjes en vervolgens met de trekker en dan nog even na met een theedoek. Heb echt op deze manier nooit strepen en oooohhh ja nooit als de zon er op schijnt lappen heh daar krijg je ook strepen van
Wat Angelala zegt... alleen vinden mijn klanten (poets bij mensen thuis) altijd dat de ramen gedaan moeten worden als de zon schijnt want 'Oei, nu zie je wel dat het nodig is met die zon er op!' en 'Het is nu toch mooi weer?'. Aargh nee, je blijft bezig met die verrekte zon er op. En je krijgt ook nog hoofdpijn omdat je de weerkaatsing van de zon constant in je vizier krijgt.
Ik zie in ieder geval dat er meer vanalles proberen Ik blijf even bij mijn maïzena.. Lekker goedkoop en geen wisser nodig! Wieuwwwwwwwwwwwwww
He Nanette: zo komen we elkaar toch weer eens tegen Ik ben sinds iets meer fan van Hara, maar dan wel met de trekker erbij. Geen geknoei en gesjouw meer met emmers water en eindelijk schone ramen; hoera!