Hier ook jemako maar je hebt een natte doek (je hoeft alleen water te gebruiken zonder schoonmaakmiddel) die neemt al het vuil van de ramen weg, en dan droog je het na met een soort wafeltjesdoek. Dan hoeft het niet helemaal droog droog te zijn want de rest droogt streeploos op. Werkt ook ideaal in de badkamer voor je douchewand, spiegel en kranen e.d.
En ook bij glazen vazen! Ik zweer bij die doeken. Had een bloedhekel aan ramen zemen, maar nu doe ik het met plezier. Fijn is ook dat je niet het hele raam hoeft te doen. Alleen de plek van de kindervingertjes kan heel goed.
Ook hier de Jemako doeken, voor mij NOOIT meer normaal ramen lappen. Toen ik de doeken nog niet had deed ik het misschien 2x per jaar en nu zeker wel 1x per 6 weken. Gewoon omdat het veel sneller gaat. Je pakt makkelijker even de doek, nat maken, je ramen ermee wassen, droog doek erover en klaar. Je doet nu ook sneller gewoon 1 plek, of 1 raam als die vies is. Ook ideaal idd voor tegels, afzuigkap etc. Maar goed, heb wel meer spullen van Jemako.
Ideaal heh en vooral die citroensteen. Weg vieze vette afzuigkap en friteuse. Is gewoon in een wip klaar ineens. Moet je eens met dat leerschuim over je bank gaan. Weet je niet wat je ziet hier zo blauw van de spijkerbroeken.
Ik heb ook de citroensteen. Wel twee keer overna gedacht, hij is niet goedkoop maar het is super. Gebruik het voor de spoelbak, de afzuigkap, de tegels en voegen en voor de kranen. Heb ook de handschoen, de stofhandschoen en de blauwe pad. Vloer spoel, badkamerspul en ''allesreiniger''. Maar het meeste effect bereik je toch met het schoonmaken van glimmende dingen. Wil nu alleen nog de vloer-droogdoek. Mijn ma heeft hem al, en het scheelt (buiten droogtijd) ook een hoop strepen. En ik heb een lichte vloer dus strepen genoeg. Maar die is vrij kostbaar.
Jemako werkt hetzelfde als hara en tupperware. Met party's. Als je op jemako.com kijkt kun je een distributeur opzoeken bij jou in de buurt daar kun je het dan bestellen. dat leer- en kussenschuim doe je met de gele vlekkenspons, dan schuim je het vuil op in je spons eigenlijk. Ook ideaal voor je autostoelen. Hier inmiddels ook een verzameling aangelegd Dustarcleaner en dustardoek, Leerschuim, leeronderhoud, leervet en leerdoek. Stofhandschuin, gele pad en gele vlekkenspons Vaatdoekjes, ramendoeken, groene handschoen, groene en blauwe pad. Dweil en droge dweil. Sanitairreiniger, powerreiniger, intensiefreiniger, vloeronderhoud, keukenreiniger, galzeep, citroensteen. Doe er eigenlijk mn hele huis mee. Love it!!
En jemako doeken koop je gewoon via: www.geweldigschoon.nl Dus geen gezeur met party's en zo. Super snelle service!! En echt: ramen super snel en streeploos schoon!!
Ik las streeploze armen.. dacht al : huh????? Ik gebruik over het algemeen allesreiniger maar we hebben krassen opt raam staan van manlief die te enthousiast met de verfkrabber is geweest Dus ja er blijven strepen op staan
Ik heb kalkdruppels in mijn glas; vermoedelijk gekomen toen er bij de buren voegen uitgefreesd werden en de wind mijn kant op stond. Zag het pas toen de zon erop stond, en krijg het er niet af?? Iemand DE tip??
ik was mijn ramen met "St. Marc" (te koop bij de bouwmarkt) echt waar, zo stralend schoon heb je ze nog nooit gezien! (hihi, lijkt wel een tv reclame!) Maar de tip met maizena ga ik sowieso ook proberen!