We hebben een zoontje van 3 jaar en wilde graag nog een kindje maar het lukte niet echt om zwanger te worden (we probeerde het na anderhalf jaar) na de kleine was geboren. Maar niks nakkes nada... Ik wilde voor mezelf beginnen en verder leren en dacht laat ik dat maar gaan doen, heb een andere baan aangenomen en dacht het komt vanzelf wel. Ik was net een week aan het werk en werd niet lekker, ben naar de dokter gegaan en die verwees me door naar het ziekenhuis, we hebben bloedtesten gedaan, urinetesten gedaan maar er kwam maar niks uit. Ik weet het aan de stress omdat we het eigenlijk wel wilde maar toch maar naast ons hadden neergelegd. Maar de dokter bleef volhouden dat ik wel zwanger moest wezen (ik was wel gewoon ongesteld) uiteindelijk na een flinke tandvleesontsteking heeft de dokter me weer naar het ziekenhuis gestuurd om de testen opnieuw te doen, maar daar zag ik aardig tegenop, want we waren al 2 maanden onderweg... Nu kreeg ik vorige week het verlosende antwoord: Ik was al 3 maanden zwanger! Alle stress en verdriet de afgelopen maanden voor niets en uiteindelijk had de dokter wel gelijk, kon meteen deze week naar de verloskundige en morgen opnieuw een afspraak maken in het ziekenhuis maar dit keer kijk ik er niet tegenop want: WE GAAN NAAR DE BABY KIJKEN OP DE ECHO!
Sjonge,... wel effe schrikken dan. Dus de testen allemaal negatief? En dan ook nog eens ongesteld? Eigenlijk toch raar? Waarom dacht de dokter dan toch aan een zwangerschap? Ben erg benieuwd! In elk geval gefeliciteerd!
wauw wat een mooi verhaal... hoe kan het van die tandvlees ontsteking? ik heb daar namelijk nu ook last van en mijn testen zijn licht positief. wat een heerlijk nieuws voor je meid! gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!