Hallo ik ben slaapzak, Ook ik ben nu zwanger. Bij ons ging het erg moeilijk. We hebben er een jaar over gedaan. Ik heb een autoimmunziekte aan me schildklier(hashimoto) deze werkte eigenlijk niet meer. Met alle gevolgend van dien. Mijn man had bijna geen levende zaad in juni, In sept 75punt van de 160 punten die je moet hebben. Rond 20 Nov groen licht van internist. 23 nov laatste ongi en alle ovulatie testen negatief..... nu zwanger! Was wel 6 dagen overtijd voor dat er een licht streepje kwam. 7dagen overtijd digi-test ZWANGER! Ik had verwacht dat we helemaal uit onze huisjes zouden zijn. Maar is niet zo. Het is als of het als was. Weet niet kan het niet beschrijven. Het voelt niet vreemd aan maar heel vertrouwd. Ik heb ook een goed gevoel tot nu toe. Verder heb ik wat banden pijn en af en toe wat weeig Bij vragen stel ze maar. groetjes slaapzak.
Nou meis, na een lange weg is het gelukt, fijn hoor. Stom he, hoe je soms het gevoel kunt hebben dat je het al wist onbewust. Dat had ik deze zwangerschap ook met het feit dat het een tweeling zou worden, ik was totaal niet verbaasd bij de eerste echo. Geniet maar lekker van je zwangerschap,pas goed op jezelf, en een heel goed en gelukkig 2009 gewenst!