16 mei mijn laatste menstruatie. Mijn man en ik hadden beslist nadat we nu bijna een jaar getrouwd zijn om te stoppen met mijn pil en aan kindjes te beginnen. Op 13 juni moest ik dus voor het eerst opnieuw ongesteld worden en niets. Ik dacht, misschien duurt het wat langer nu ik gestopt ben met de pil. Maar op zaterdag 17 juni nog steeds niets. Dan toch maar een testje gedaan en zag een vaag positief streepje. Hoe langer ik wachtte hoe duidelijker het streepje. Dit is bijna onmogelijk. Na 1 poging en nadat ik reeds 7 jaar de pil gebruik. Had dit echt niet verwacht. Maar ben wel ontzettend blij. Zou het willen aan iedereen vertellen maar vind het verstandiger om het nog even stil te houden. Maar hier kan ik het toch even kwijt. En je ziet, het is wel degelijk mogelijk na de eerste poging dat het al lukt. Hopelijk voor alle anderen die langer moeten wachten, veel succes en een positief resultaat!
harteliljk gefeliciteerd geniet er van want het is zo weer voorbij en dan mis je het leventje in je buik. ik heb 6 jaar niks geslikt en ben nu deze maand voor het eerst bezig voor de 4e. ik rook niet en drink niet dus ben heel benieuwd of het net als jou in 1x raak is. heel veel plezier groetjes lover
proficiat en geniet ervan ik hoop dat t bij mij ook zo gaat,ik ben namelijk 21 april gestopt met de pil en dan 25mei pilongi toen niet meer! dus we wachten af,maar jij in ieders geval gefeliciteerd en succes met alles! groetjes esther