Super Trots!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door B en N, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik wil jullie even vertellen hoe trots ik op ons meisje ben ;).

Maandag was ons meisje precies 9 maanden, al die tijd heeft ons meisje bij ons op de kamer geslapen in haar eigen ledikantje. Maar na 9 maanden vonden papa en mama het tijd worden om hun privacy terug te krijgen ;) en dus besloten we haar ledikantje naar haar eigen kamer te brengen.

De eerste nacht ging het niet zo goed toen werdt ze om 00:30 wakker en wilde niet stoppen met huilen pas toen ze tussen papa en mama in lag. Voorruit dan maar voor 1 nachtje ze is tenslotte een beetje jarig dachten wij :p.

Dinsdag begon het al overdag, de laatste maanden sliep Jamila krap een uurtje overdag na eerst zichzelf in slaap te moeten huilen, en nu sliep ze opeens van 11:30 tot 15:00 we wisten niet wat ons gebeurde ;).
    Om 17:00 werdt ze alweer een beetje moet en heeft nog een uurtje geslapen. Vervolgens is ze om 20:15 weer naar bed gegaan (vaste tijd) en om 06:00 schrokken papa en mama wakker bang dat er iets gebeurt was en dus "rende" we beide naar haar kamer (ookal hebben we de babyphone naast ons bed staan) en daar lag ze heerlijk te slapen in haar eigen bedje 8) uiteindelijk zelf tot 07:00uur!

Woensdag weer het zelfde dit keer van 12:00 tot even na 15:00 en wederom om 20:15 naar bed tot vanochtend 06:00uur!

Ik ben echt heel trots op ons meisje.

Toen ze bij ons sliep werdt ze namelijk minimaal 3 tot 4 keer wakker voor de borst.

Ons kleine meisje wordt nu echt groot ;)

Groetjes van een super trotse moeder :-D

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Heel goed hoor! :)

3. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    lekker he als ze het dan zo goed doet! Geniet van jullie privacy hahaha

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Hahaha! Wat kun je dan trots zijn he?! Goed hoor van haar!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zo zie je maar weer dat kindjes vaak helemaal geen ' honger' hebben maar gewoon mama willen en als mama dan iets verder weg is, dan slapen ze gewoon door! Goed hoor. Na 9 maanden je slaapkamer weer terug hebben, lijkt me iets om te vieren :)

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    fijn hoor dat het zo goed gaat en wat heerlijk dat de slaapkamer weer van jullie is

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

En dat ze wel degelijk kunnen gewennen aan iets als ze een paar maanden oud zijn. Hopelijk vervalt ze niet in haar oude patroon en gaat het vanaf nu inderdaad beter in haar eigen kamertje.

8. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, het gaat hier nog steeds super goed ze wordt pas om 6uur wakker terwijl ze toch echt rond 8uur in haar bedje ligt.

Ook overdag slapen gaat veeeel beter, nu moeten we haar zelfs soms wakker maken omdat ze anders echt te lang slaapt ;) (ik vind 3uur slapen overdag echt wel max).

Blijkbaar is haar kamertje gewoon heel rustgevend en misschien heeft ze als ze in onze kamer ligt zoiets van hey waar zijn papa en mama nou die horen hier ook te zijn.

Nu wordt ze af en toe wel wakker (horen we door de babyfoon) maar dan brabbeld ze een beetje en valt ze weer in slaap.

Echt heerlijk :-D

Deel Deze Pagina