Helaas moet ik dit super nieuws vertellen terwijl ik ziek thuis ben. Maar toch ben ik onwijs blij want: WE ZIJN ZWANGER. Het leek een eeuwigheid te duren, maar toch mochten we niet klagen, want na 6 rondes, zonder tempen, zonder ovu testen (wel elke dag geklust rond de vruchtbare periode) zijn we ZWANGER! Hihi, ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen. Heb inmiddels 4 testen gedaan, en toch (gelukkig maar) elke keer positiever.... Ik kan het nog steeds niet geloven...! Nou in week 7 aanbeland, laat de kleine mama wel even merken dat ze toch écht zwanger is! Ik moest vanaf week 5 al steeds braken, en was eigenlijk de hele dag misselijk. En sinds vrijdag moest ik echt onafgebroken spugen. Ik hield geen eten en nog veel belangrijker, geen vocht binnen. Nu aan de medicijnen. Nog steeds misselijk, maar niet meer hoeven spugen. Ik baal ervan, want ik wil zo graag genieten, maar volgens de dokter was de misselijkheid een goed teken En gelukkig weet ik, dat het voor een super goed doel is ! De 14de hebben we onze eerste echo, daar leef ik echt naar toe. En ik denk, dat als we ons kleintje ontmoet hebben, dat ik dan pas écht ga beseffen dat er een kleine wij in mn buik aan het groeien is Liefs Romy
Gefeliciteerd! Geniet ervan En elke dag klussen kan dus zeker geen kwaad dan, ik dacht dat het invloed had op het zaad van de man. Hihi
Hay meiden, Super bedankt voor de felicitaties Hoop idd ook dat ik me snel beter voel zeg..! Dan kan het genieten gaan beginnen
Gefeliciteeeeeerrddddddd Kon het niet laten om het hier ook te zeggen natuurlijk Ik hoop dat je snel echt kan gaan genieten, want zo ziek zijn is ook niks! Veel plezier de 14e Ik heb het gevoel dat je een meisje krijgt trouwens, dus dan zal je wel een jongen krijgen Nogmaals gefeliciteerd meis en ik hoop dat je snel kan gaan genieten!
Dank je wel lievie! Weet je wat gevoel ik heb?!?! Nee ik ga het niet zeggen... hahah ik w8 netjes de 14de af Ik heb er zooooooooooooo'n zin in 8) Dreamer, jij volgt snel he...!
Hahaha ja ik weet wat je gevoel is! Je hebt je al eens uitgesproken erover namelijk Zal het hier niet zeggen, maar je weet dat ik het weet Ik ga het hopen voor je! Zou wel het 1 en ander verklaren he
Thnx allemaal voor de lieve felicitaties! Ik voel me gelukkig al een stuk beter, dus het genieten kan beginnen! Miinicole, jij ook nog gefeliciteerd he! We gaan bijna gelijk op