Heey, ik heb een vraagje, ik heb helemaal het id dat ik de kleine vandaag haast nog niet gevoelt heb! Gister avond, nacht, een rare tijd gehad.... Volgens mij ben ik bang dat het gaat beginnen ofzo... Vanaf mijn schaambeen tot midden boven benen doet zeer, ik weet niet wat het is en ben nu wel heel erg onzeker. Gisteravond toen ik in bed lag was de kleine erg druk maar nu!? Wat zouden jullie doen.. Ik vind het raar om de vk op de spoed nummer te bellen..
Ik vind het zo raar over komen! Ik ben daar eigenlijk heel onzeker in! Denk dat ik maar even ga bellen!
Bij mij kan mijn man het hartje gewoon horen als hij zijn oor op mijn buik legt. Dat brengt wel geruststelling als het even rustig is. Het kleintje is bij mij de laatste weken ook rustiger dan anders, ik denk dat het gewoon weinig bewegingsvrijheid meer heeft.
Als je de laatste 2 weken ingaat, groeit de baby razend snal en krijgt die te weinig plaats. Dat is meestal de reden waarom het kleintje minder beweegt. Heb je al gebeld? (ben helemààl niet nieuwsgierig hoor)
Nou dames, ik heb gisteren gebeld.. Ze is langs geweest, en ik had al wel lichte weeën, het kon nog best lang zo doorgaan! Ik had dus last van been weeën... Nu is het redelijk rustig om het half uur ongeveer een wee, dus maar rustig aan doen en maar zien of het doorzet!