Nadat we eind juli met 12 weken te horen kregen dat het kindje niet meer leefde en na 4 weken een hele vervelende 'bevalling' te hebben gehad... Mogen we ons nu weer verheugen op een nieuw wondertje! Een prachtige echo met een mooi kloppend hartje! Het blijft erg spannend maar het voelt gewoon goed. Dus daar vertrouwen we maar op! Over 3 weken de 2e echo.
Wat ontzettend fijn!!! Hopelijk hebben jullie over ruim 7 maanden een prachtig kindje in jullie armen!
Das een mooi begin van het jaar en wat fijn voor je dat je weer zwanger Mocht worden. Gefeliciteerd. Liefs
Wat fijn! Heerlijk gevoel hè, als het zo goed voelt. Vertrouwen hebben is het beste, ook voor jullie kleine gup! Succes en geniet van jullie zwangerschap
Ja is echt fijn! En inderdaad vertrouwen is het beste. Ik ben blij dat ik dat heb. De vorige zwangerschap zei ik al tegen mijn man en moeder: 'ik weet niet, ik voel iets niet wat ik wel hoor te voelen'... achteraf was dat waarschijnlijk al een voorteken. Gelukkig hebben we al een pracht een dochter en nu natuurlijk opnieuw zwanger
Gefeliciteerd!! Lekker genieten! enne ik vind het altijd fijn om dit soort berichten te lezen, geeft hoop dat het ook bij mij ook ooit goed komt na de MA in de zomer
Dankje. Ik hoop dat jullie ook weer snel een positieve test in handen mogen hebben! En dat dan alles goed mag gaan!