hier vanmorgen ook voor de eerste echo geweest. toch altijd weer spannend, maar het hartje klopt, en we zijn nu 10 weken en 1 dag zwanger. weer een druktemakertje.
wauw fantastisch nieuws! ontzettend gefeliciteerd! gelukkig ben je nu uit die vervelende onzekerheid en ik wens je een voorspoedige zwangerschap!
Thanks ladies, Dit zal onze 3e wondertje zijn. Nu maar eff lekker genieten. @mama kitty hoe was de echo?
Gefeliciteerd! Wat krijgen jullie allemaal vroeg een echo?! Ik ben morgen 12 weken en heb pas donderdag de eerste echo en het zal dan ook pas de eerste keer zijn dat ik het hartje zal zien kloppen (als alles tenminste goed is). Waarom krijgen jullie zo vroeg een echo? of is dat uit voorzorg omdat er misschien iets aan de hand kan zijn? Ik vind het in iedergeval super! voor jullie dat jullie het hartje hebben zien kloppen, ik hoop dat ik donderdag ook dit nieuws kan vertellen.
hallo moonligt159 het heeft op zich niks te maken emt wanneer je een echo krijgt, het is meestal tussen de 10 en 12 weken. bij onze eerste hadden we de echo ook pas met 12 weken en 2 dagen, en nu bij de tweede bij 10 weken en 1 dag. ik vond er duidelijk verschil tussen, want bij 12 weken heb je een iets beter zicht op je baby, en bij 10 weken ook wel, maar iets minder. ik vond het supper gisteren om ernaar te kijken, want het blijft spannend. veel plezier bij de echo. anita
Waarom sommigen vroeg een echo krijgen.. Ik heb vandaag mijn eerste echo 6 wk + 1 dag ivm gezondheid, dus willen ze dit extra controleren. Misschien zijn er nog wel meer mensen die daarom een vroege echo krijgen.
Ik krijg woensdag mijn eerste echo. Ik ben dan 6 weken en 6 dagen zwanger. Ik krijg nu een vroege (extra) echo ivm een eerdere miskraam.
@ mama kitty heb een berichtje achter gelaten bij je foto @ sanne ben je al geweest naar de echo? wat leuk zeg dat er veel dames hierbij zitten die bijna even ver zijn als ik. volgens de gynecoloog zou ik rond de 15 juni zwanger zijn geraakt, maar dat klopt helemaal niet want toen was ik samen met mijn vriendin naar Newyork voor 5 dagen. Mijn man zat naast me en keek me aan van....en zei hmm als hij/zij maar de zelfde neus heeft als ik. ik bedoel ik snap het helemaal niet hoe zij aan die datum komt. Ik wil nu wel weten wanneer ik precies bent zwanger geraakt als ik nu 6 weken en 2 dagen bent. ik heb wel alles netjes bij gehouden wanneer we geklust hebben etc. het heeft toch ook te maken met je eisprong? help wie kan het voor mij uitrekenen?
Gefeliciteerd! Ik ben ook heel erg zenuwachtig.. 28 juli gaan wij voor een termijn echo want weet helaas niet hoeveel weken ik nou precies zwanger ben.. Maar waarschijnlijk is dit mijn 6de week... dus ik hoop ook het hartje te horen.. maar ik ben echt heel erg bang dat het misgaat...en ik ben voor het eerst zwanger.
@Aslanck meid maak je niet te te druk ik weet dat het makkelijk gezegd is. Maar ga uit van het positieve is altijd het beste. Laat je weten hoe je termijn echo is geweest en ow ja met de 6 weken en mischien zelfs ook met de 7de bestaat de kans dat je het hartje nog niet kunt horen. Dus maak je niet gelijk druk ok Veel succes
Bedankt voor je geruststelling.. helpt wel een beetje.. Ik zal proberen om me niet druk te maken.. Ik laat het wel weten maandag..