ik heb vanochtend een kruidvat test gedaan en die laat een licht 2e streepje zien maar wel heel duidelijk te zien dus ik ben ZWANGER ben zo gelukkig had al last van wat misselijkheid en pijnlijke tepels kon sommige dingen neit verdagen (de hond of als mijn vriend zijn hand op mijn buik legde) en nu is het dus bevestigd we krijgen een beebje in augustus als alles goed gaat ben zo onzeker en tegelijkertijd blij maar ook bang om blij te omdat het misschien nog mis kan gaan, maar hopelijk gebeurd dat niet. wie had dat gedacht in ronde 2 voor alle andere zwangeren gefeleiciteerd met jullie zwangerschap en voor de neit zwangeren veel geluk ik hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn
gefeliciteerd! bij ons was het raak in de eerste ronde, had ik echt nooit verwacht ik ben blij maar ook nog een beetje onzeker, maar denk dat dat wel erbij hoort zo in het prille begin.
ja dat denk ik ook maar die onzekerheid is hopelijk goede bezorgdheid, ben gewoon zo bang dat het mis gaat voel allerlei steekjes en dan dnek je meteen oh shit mijn ongi :S
ik voel ook steekjes net boven mijn liezen maar volgens mij is dit normaal, als je maar geen hevige krampen krijgt volgens mij, dan is het goed
@knarboor gelukkig dan ben ik niet de enige en nee het zijn lichte trekkerige steken maar geen hevige pijn. ben jij ook al zo misselijk?