hoi Zijn er dames die ook een IUVD hebben gehad. Bij onze zoon klopte het hartje niet meer in de 32ste week. Hij is 1 july jl geboren. Na onderzoek is er niets gevonden. Eerste zwangerschap was na 20 behandelingen (1x IVF met 3 tp en 17 IUI'S ) de tweede bij de 2de IUI. Hebben bewust gekozen om weer zo snel ogelijk te proberen want stel dat het weer 2 jaar zou duren ( zijn alles bij elkaar al 10 jaar bewust bezig met de kinderwens). Word er niet jonger op (vlgn maand 36) Aan de ene kant weet ik dat de kans op herhaling minimaal is maar ben wel heel angstig. Zou er een boek van kunnen maken in de serie van hoe overleef ik ...... De ervaring delen in dit geval is ook zo dubbel vreugde en verdriet.... Ben op het moment erg onzeker zou graag wat ervaringen willen horen ( lezen / zien ) Ken gelukkig niemand die dit heeft meegemaakt, maar mis het nu wel. Je mag me ook dingen vragen ik sta er open in. Kan ook via een pb.tje. Mss wat trefwoorden die bij mij horen de afgelopen jaren .... behandelcentrum Geertgen, UMC Radboud. eicel donatie. IUI. IUVD. groetjes Zuszie Ga nu een weekendje weg met mijn mannetje, ben dus niet onbeschoft door niet te reageren maar aan het uitwaaien. Fijn weekend en tot maandag.
Onwijs gefeliciteerd!! Mijn schoonzusje heeft een IUVD gehad zonder een aanwijsbare oorzaak... hierna heeft ze 3 gezonde jongens gekregen! ZIj heeft ook altijd wel de angst gehad, maar gelukkig is het allemaal voor haar goed gegaan!
Super gefeliciteerd!!! Probeer er toch van te genieten,de kans is nu groter dat het goed gaat. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en een heerlijke vakantie.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lees dat het geen gemakkelijke weg voor jullie is (geweest). 10 jaar bezig, wat een geluk dat jullie nog op tijd zijn begonnen. Herken wat je zegt hoe overleef ik de zwangerschap.. mijn dochter* is overleden met 23 weken zwangerschap, nooit meer zal je op dezelfde manier de zwangerschap doorkomen. Het blijft angst, angst, angst en overleven. In het gedeelte vlindertuin zijn nog meer mama's die hun kindje hebben verloren rond dezelfde termijn als jij. Hoop dat je wel vertrouwen kunt hebben in deze zwangerschap en je zoon* is een prachtig engeltje die over zijn brusje zal waken!
Van harte! Hoop dat het nu helemaalgoed gaat en je over negen maanden een prachtig kindje in handen hebt.
dank jullie voor de berichtjes, we hebben een heerlijk weekendje gehad. Heerlijk gewandeld en genoten van het weer. Weet eigenlijk altijd heel goed hoe ik me voel maar nu ben ik nog heel onzeker. Moet aankomende week het ZH bellen voor een afspraak vd eerste echo. Als we die gehad hebben en alles ziet er goed uit dan kan ik weer ff ademhalen. Gelukkig weet ik al wel dat ik elke 2 weken controlle heb en extra echo's en scans krijg. Heel fijn maar gewoon bij de verloskundige zou ook wel weer heel fijn zijn geweest. Ik kan er zo ie zo wel heen alleen moet ik toch ook naar het zh. Denk dus niet dat ik dat ga doen word wel heel veel. Wel staat de eerste echo bij geertgen al wel geplant die is 12 nov. Ben benieuwd wanneer het zh wil dat ik kom. Vd week belde de prenatal op ik kan de babybox voor Niek ophalen.....ff heftig maar heb de vragen beantwoord en wacht wel op de uitnodiging dat ik de box kan halen. ( wil hem toch hebben...hihi) Die vd felicitas heb ik toen niet gehaalt, ze belde en werd daar zo dor overvallen (hele vrolijke vrouw...gefeliciteerd met uw baby...slik) dat ik direct begon te huilen. Die vrouw schrok natuurlijk en zei dirct o sorry ik zal direct alles blokkeren u krijgt ook geen mailtjes meer. Straks weer alles op nieuw aanvragen vind het leuke kadootjes , en weer neuzen tussen de baby kleertjes heerlijk. Hoop snel te durven genieten. Heel fijn dat er gereageerd word is toch een soort van lekker kletsen en me ding kwijt kunnen. groetjes Zuszie
Ik heb die dozen nooit opgehaald.. stond mijn hoofd toen echt niet naar. En zo bijzonder zijn ze niet. En fijn toch dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.. hier op zich vrij minimaal, overal moeite voor moeten doen, omdat de herhalingskans maar klein was. Maar toch maak je je alleen maar zorgen in de zwangerschap na verlies van een kindje.. Het is allemaal heel spannend en hoop dat je kunt genieten, dat is iets wat ik heel moeilijk vind zelf.
dank jullie wel. De controle's in het ziekenhuis zijn juist omdat er niets is gevonden. Het heeft met de groei te maken die willen ze extra monitoren nu. Ik zit ook niet op die mailtjes te wachten van uw baby in maand 2 enz. gelukkig kun je je daar heel simpel voor af melden. Zijn van die dingen die je telkens tegen komt, denk dat we dat blijven houden. Die doos vd prenatal is ook dubbel snap heel goed dat Babyengel je hoofd daar niet naar stond ik gebruik die gewoon voor eze zwangerschap/baby. Ik vind ze wel leuk om te krijgen. Van de week een afspraak maken bij het ziekenhuis en maatschappelijk werk.