hallo allemaal! ook ik ben hier pas een paar weken aan het rondneuzen. we zijn 5 weken geleden getrouwd. en 2 weken ervoor midden in de strip gestopt met de pil. ik kreeg een nieuwe goedkoperen en kreeg daar erg veel last van vandaar dat ik mijn strip niet afgemaakt heb. werd netjes ongi op 10 sept en nu dus zwanger! helemaal niet verwacht zosnel. maar we zijn natuurlijk wel erg blij! wil het van de daken schreeuwen. hoelang hebben jullie gewacht met het vertellen aan de ouders en je broers en zussen? aan de rest willen we het echt pas vertellen na 12 weken maar je ouders weet niet of dat wel lukt ben benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben.
gefeliciteerd. Vertel het wanneer jij het wilt vertellen. de een vertelt het meteen de ander na de echo en weer een ander na 12 weken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. En nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Liefs wolly
Gefeliciteerd! Het is persoonlijk wanneer je het wil vertellen aan iedereen. Ik vind het persoonlijk fijn om het in een vroeg staduim bekend te maken maar. Dit mede door dat ik aangepast werk kan krijgen zonder beroepsrisico. En omdat ik natuurlijk apetrots ben!
Gefeliciteerd! Hier mijn moeder verteld met 7 weken, op haar verjaardag. En schoonmama was er ook, dus die mocht ook meteen uit haar dak gaan