meekijken ovu test....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nissa, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nissa

nissa Lid

22 feb 2015
    34
    3
    8
    Rotterdam
    Hai ladies,

Ik lees al een tijdje mee en ik heb besloten om nu zelf een topic te openen omdat ik er zelf echt niet uitkom. Ik heb al een dochtertje van 10 en wij zijn eigenlijk vanaf een paar maanden na de geboorte bezig voor baby nummer 2. Ik heb Pcos maar ben ongeveer 45 kilo afgevallen na een maagverkleining, mijn cyclus was voordat ik ben afgevallen ongeveer 2 menstruaties per jaar en sinds ik ben afgevallen een cyclus van rond de 35 dagen. In juli afgelopen jaar heb ik helaas een miskraam gehad na 7 weken en sindsdien is mijn cyclus ook weer langer geworden ik zit nu op ongeveer 52dagen. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 7 januari. Nu ben ik al een tijdje bezig met ovulatietesten maar daar kom ik dus niet uit, ik dacht dat mijn piek de 17e was maar nu lijken de 13e en de 20e ook vrij positief. ....:(:(

Bijgevoegde bestanden:

2. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Als je het mij vraagt denk ik dat enkel die van 13/02 positief is :/

3. nissa

nissa Lid

22 feb 2015
    34
    3
    8
    Rotterdam
    Bedankt voor je reactie Moody!! Iemand anders? ?????

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Die van de 13de lijkt me het 'meest' positief, alhoewel ik bij de 17de en 20ste inderdaad toch ook wel een klein donker lijntje kan bespeuren...wat ik ook als positief zou beschouwen.
    Ik zou zelf ook twijfelen, hopelijk kan iemand anders nog wat meer vertellen!

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Die van de 20e is donkerder dan die van de 17e.
    De 17e zou ik dus niet als positief zien.

Enige wat je kan doen is vrijdag een zwangerschapstest doen.
    Dan ben je 14dpo geteld vanaf de test van de 13e.
    Als ie negatief is dan is je volgende kans 6 maart.

De 13e lijkt mij het meest donker.

Vervelend die onzekerheid.
    Hopelijk vrijdag een positieve test!

6. babylover5

6 feb 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig he die ovu testen! Ik ben ook begonnen word er nog niet wijzer van.. Wat denken jullie heb ik hem al gehad of komt hij nog? Het is pas m'n 1e cycles na 10 maanden bv dus heb geen flauw idee hoe lang hij is..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19 KB
      Weergaven:
      6
  7. nissa

nissa Lid

22 feb 2015
    34
    3
    8
    Rotterdam
    Beep 87, bedank voor je reactie! Ik heb vrijdag een afspraak met de gynaecoloog dus dt komt goed uit!

Babylover5, ik zie het niet zo goed maar op #14 lijkt het een vrij duidelijk streepje...

Deel Deze Pagina