Curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Romy84, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy84

Romy84 Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Hoi heb 24 okt een Curretage gehad vanwege een miskraam nu tien weken later heb ik bruin verlies met een kleine stolsel wat kan dit zijn? Meer vrouwen dit gehad? We zouden graag weer voor een tweede gaan maar kan ik nog wel zwanger worden?

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Shit meid, balen van je miskraam..

Mogelijk je gewone menstruatie die komt?

Waarom stel je je zelf de vraag of je nog wel zwanger kunt worden? je bent toch zwanger geweest?
    curretage kan, in het aller aller slechtste geval voor littekens in je bm zorgen (of was het verklevingen?) die mogelijk een innesteling bemoeilijken, maar das echt worst case scenario.

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoi,

Heb je na je curretage nog geen menstruatie gehad? Ik ben eind Oktober met 15 weken bevallen, en had precies 28 dagen later mijn menstruatie. 6 weken na de bevalling heb ik tijdens mijn controle een echo gehad, om te kijken of alles er goed uitzag. Mijn placenta hebben ze op de OK moeten verwijderen.
    Ik begrijp je onzekerheid en zorgen, maar in de meeste gevallen heeft je lichaam even de tijd nodig.
    Als je het niet vertrouwd, zou ik contact met je huisarts of gyn opnemen.

Heel veel sterkte!

4. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Volgens mij is bruin bloed altijd 'oud' bloed. Dit betekent meestal dat het een restje is dat je lichaam nog even opruimt.

Ik heb een curettage gehad na de geboorte van mijn eerste kindje (nu bijna 4 jaar geleden) en heb daarna ook nog een tijdje gebloed. Ruim 2 jaar later werd ik gewoon weer zwanger. Je hoeft je daar geen zorgen om te maken, hoor! En anders gewoon even een expert bellen, die zijn ervoor!

Deel Deze Pagina