Yes! Hoop zo dat het nu goed gaat!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Apie1, 25 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    20181130_070418.jpg
    En de CB natuurlijk :roflmao:
     
    Mom86 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  2. mommyof1

    mommyof1 Niet meer actief

    Gefeliciteerd ❤️
     
    Apie1 vindt dit leuk.
  3. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Mooie oploop♡

    Tip met onze dochter had ik 6 maanden ervoor ook een miskraam gehad, geen kloppend hartje helaas.. maar ik werd toen met haar gek van het forum want je test en test en leest en leest.. en ik werd daar alleen maar meer onzeker van:oops:

    Leuke dingen doen en vertrouwen hebben dat is het beste
     
    Apie1 vindt dit leuk.
  4. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Gefeliciteerd!!
    Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Hier in juni miskraam (7w) en gister en vandaag een voorzichtige positieve test!

    Heel lastig om je gedachte te verzetten he? Volgens berekening ben ik ook 4w4d vandaag :)
     
  5. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Gefeliciteerd!

    Hoe gaat het nu met je?
     
  6. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Zo spannend!
     
  7. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Beter! Dank je! Ik heb nu hele donkere testen en begin voorzichtig wat vertrouwen te krijgen. Nu hopen dat het kindje op de goede plek zit en dat het goed blijft groeien!!
     
    truusjee vindt dit leuk.
  8. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.291
    2.183
    113
    Mooie oploop op je testen! Gefeliciteerd meid!
     
    Apie1 vindt dit leuk.
  9. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    20181205_070712.jpg
    En nu aftellen tot de echo....nog twee weken...:|:roflmao:
     
    Vero0504 en truusjee vinden dit leuk.
  10. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Super fijn even weer een bevestiging he?

    We zitten nu op 5weken!
    Ik heb vanmorgen ook weer een test gedaan om te kijken of ze mooi oplopen..

    Bij mijn mk in juni liepen de testen niet op dus dit geeft me goede hoop! Durf jij al een beetje te genieten ervan?

    Wij hebben over 2 1/2 week de echo. Lang wachten is lastig haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Mooie oploop! Ziet er goed uit.
    Ik schiet van genoeten naar angst maar genieten. Ik voel van alles en wil dit kindje zo graag! Nog 14 dagen tot de eerste echo. Hopelijk een goeie. Pffff....:oops:
     
  12. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Heb jij ook menstruatiepijn zo af en toe? Soms zelfs even in mn bovenbenen. En soort bandenpijn...
     
  13. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ja heb ik ook hoor! Van blij naar angst!
    Voor ons eerste meisje hebben we 3 jaar over gedaan. En nu weer bijna 2 jaar.

    Ik heb idd soms ook wat buikkrampen enz. Vooral pijnlijke borsten, brandend maagzuur en weinig tot geen eetlust. Ook zijn mijn ogen achteruit aan het gaan. Waar ik eerder alleen in donker of als ik moe was mijn bril op moest moet dat nu bijna hele dag...
     
  14. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Jij moet nog droe weken wachten op de echo. Dan sluipt de tijd langzaam voor bij hè! Moet me echt inhouden om niet met een verzonnen klacht naar het zh te gaan voor een echo :roflmao:
     
  15. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113

    Haha snap ik echt helemaal.

    Ik proberen gewoon rustig te blijven en me niet teveel blij te voelen. Voor mijn gevoel is mijn lichaam wel echt verder als toen met mijn miskraam.
    En ik blijf maar denken: geen bloed is nog goed.

    Moet je je hele zwangerschap bij het ziekenhuis lopen?
     
  16. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Hoe is het nu @Apie1?

    Hier gaat alles nog goed. Kwaaltjes genoeg en geen bloed. Ik begin steeds meer iets hoop te krijgen in deze zwangerschap...
    Zondag heb ik met de actiontesten echt een knalstreep gehad dus het einde van de testen voor mij ;)

    Vandaag even met de veloskundige gebeld en aangegeven dat ik het nog wel erg lang vind duren tot de echo en dat ik liever niet de dag voor kerst de echo heb. Ook ivm evt slecht nieuws dan zijn de kerstdagen helemaal zo verpest..
    Dus nu mag ik zondag al voor een echo komen!
     
  17. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Had je berichtje niet gezien :oops:
    Nee als t goed is mag ik na de echo naar de vk. En lees hieronder dat jij zondag al mag :roflmao: Nu ben ik degene die lang moet wachten! Nog 1 weekje. Ben nu de hele dag misselijk!!!! Maar geeft ook bevestiging dat t nog goed gaat...denk ik...
     
  18. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Haha geen probleem hoor!
    Die week gaat vast snel voorbij! Ik moet zeggen dat ik het nu wel meer spannend vind hoor nu de echo ineens dichtbij is..

    En idd lekker kwaaltjes houden ;) .. Hopelijk voor jou woensdag ook een goede echo! Was het vorige keer bij jou mis gegaan na de eerste echo of ervoor al?

    Ik kreeg vorige keer 1 dag voor de eerste echo bloedverlies.
     
  19. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    @Apie1 Gefeliciteerd! Ik had ook moeten wachten tot de vk een keer tijd had. Ging me iets te lang duren dus toen een pretecho geregeld die een paar dagen later al kon. Kostte me 40 euro maar beste uitgave ever.

    Wilde ff weten hoe ver we bij benadering waren en WAAR die gup uithing. Ik had direct de maximale score in de clearblue staan, wist de datum wel maar of t nou september of oktober was dat t gezellig was...eeeeeeuh. Kon dus zomaar paar weken verschil in zitten en dan had ik 8-12 weken geweest eer ik bij de vk was.

    Pretecho van 10 minuten en stinkende mazzel, hartje was ook net begonnen met kloppen. VK met de 8 weken nog gezien en dag voor kerst nu de termijnecho en de intake (moet overdag en dat ging niet eerder ivm agenda's en werk), wordt weer spannend.
     
  20. Apie1

    Apie1 Niet meer actief

    Hey Mamaa ik lees in je onderschrift dat je babytje er wat klein uit zag. Wel al een kloppend hartje gezien? Hopelijk volgende week een goeie echo!!!!
     

Deel Deze Pagina