Yes! Hoop zo dat het nu goed gaat!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Apie1, 25 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Helaas nog geen hartje... Op de echo leek het rond de 5 1/2 week. Of mijn cyclus was langer of het is niet goed..
    Maar als je naar mn testen kijkt zijn ze ook later gaan knallen dus wie weet is het later en ben ik minder ver dan ik denk...

Nu volgende week maandag weer komen op mijn eerste afspraken om te kijken of het groter is! Nog even geduld en spannend dus...

2. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Nou, zeker spannend! Ik hoop zo voor je dat het gewoon een wat later eitje was en dat je straks een kloppend hartje ziet. Hoe is het nu met je?
    Hier sinds maandag kleine beetjes oud bloedverlies. Daarom gisteren een echo gehad. Kindje mooi op termijn en een kloppend hartje, maar sinds de echo heel veel ook helder rood bloedverlies. Hoop zo dat jet goed blijft gaan!

3. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    @Apie1 Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Heb je een inwendige echo gekregen? Dan zou het rode bloedverlies daardoor kunnen komen. Het is allemaal beter doorbloed dan normaal, dus er kan een klein bloedvat geraakt zijn. Zolang je geen krampen en stolsels hebt zou ik proberen me geen zorgen te maken. Wanneer krijg je weer een echo?

4. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ja klopt het was inwendig. Maar echt veel bloed hoor. Zoals bij een menstruatie. Het liep er gewoon uit zeg maar. Mn man zei ook al: een bloedneus kan ook vanwege doorbloedde slijmvliezen enorm zijn en dan is er ook niets aan de hand. Maarja, ik zie al dat bloed natuurlijk iedere keer. Dus iets moeilijker voor mij om zoveel vertrouwen te hebben. Vandaag heb ik nog een echo in het ziekenhuis en dan mag ik als t goed is helemaal over naar de verloskundige. Dan heb ik eind december weer een echo.

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Succes vandaag!

6. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113

Wat fijn om een goede echo te hebben maar wat rot van het bloed!

Ook nog even in spanning dus! Het kan idd niks zijn maar snap zeker dat je je er niet lekker bij voelt.
    Heb je vandaag de echo al gehad?

7. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
  8. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Gelukkig heel goed. En bij jou? Wel kotsmisselijk. Vandaar niet veel op zp

9. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ahja super dat het goed gaat! Wanneer heb je weer een afspraak?

Wij hebben vanmiddag de echo gehad en zoals de verloskundige bedacht had.. het is pas 6.5w! We hebben een kloppend hartje gezien we zijn super blij!
    Had mezelf al helemaal op slecht nieuws voorbereid en geloofde er niet meer in..
    Ik denk vooral zodat de klap dan minder groot zou zijn maar gelukkig was alles top!

Apie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina