Ze zijn al bezig met seizoen 8, las het gisteren op de officiele FB pagina, stond zelfs iets van een spoiler ofzo...
ja super he seizoen 8, zit er met smart op te wachten heb alles compleet op de mediaplayer t/m seizoen 7....dus laat 8 maar komen ben er echt verslaafd aan!
aaah sh*t!! Gemist! Kun je ze nog ergens terug zien? (Mag ook gewoon zonder NL ondertiteling). En welk seizoen is dit?
Oh wat heb ik weer gelachen! "Waarom heb je opeens een doodshoofdstok?" "Omdat ze geen doodskontstok haddden!" En dan dat stukje waarin Cuddy House in z'n kruis grijpt bij Wilson op de kamer. Die gezichten van Wilson en House, ik hád het niet meer!
Ik vond het wel erg klef hoor. Zat niet echt te wachten op dat zoetige gedoe, en daarna ingewikkeld relatiegezeur... Als ik dat wil zien, kijk ik wel naar een andere serie. Aflevering 2 was stukken beter, dus hopelijk zet dat de toon voor de rest van het seizoen.
Wacht maar af dan....ga niks verklappen dat is niet leuk voor degene die het via tv volgen, maar het is echt een leuk seizoen! @senais dit is seizoen 7, in Amerika filmen ze op dit moment seizoen 8.
Ja, ik kan niet wachten op de nieuwste afleveringen uit Amerika. Ik ben helemaal bij nu.... maar ja... dat betekent alleen maar dat ik nu moet wachten! Maar geniet van seizoen 7, want die is echt heel leuk!
hier ook House niet via de tv aan het volgen, ik heb zojuist episode 5 - Unwanted parenthood gezien. En omdat ik de episode met al mijn zwangerschapshormonen confronterend vond, spoil ik de openingsscene. Het gaat niet goed met de baby die in deze scene geboren wordt .
Ja, wij hebben ook gekeken. Hij was weer goed! Nog een paar dagen en dan kunnen we weer voor de tv zitten
Echt geweldig, die kop van Wilson hahahaha En dat House en Cuddy af hadden gesproken nog even niks te vertellen op het werk, de scene erna House bij zn collega's: I have sex with Cuddy hahahaha Vanavond weer, zalig!
Echt erg. Ik had alleen nummer 1 gemist en had die gedownload. Nu ben ik dus bij aflevering 15 hahaha. Wat een heerlijk seizoen. En inderdaad, het is zeker niet alleen maar klef! Ik baal er nu al van dat ik nog maar een paar afleveringen voor de boeg heb en dat ik dan weer moet wachten tot seizoen 8 klaar is haha.
En? Wat vinden we tot nu toe van dit seizoen? Echt heeeerlijk dat er 2 afl achter elkaar komen, geweldig! Ik vind het tot nu toe erg leuk.Afgelopen donderdag weer erg gelachen, vooral die afl met Wilson en Sarah de kat whahaha Ook erg interessant om eens de moeder en zus van Cuddy te zien! En House blijf ik gewoon een erg aantrekkelijk man vinden, jumm