Wat een geweldig mooi bericht! Gefeliciteerd en vooral voor het stel wat jullie helpen ♡♡♡
Wat bijzonder!! Hopelijk heb je een fijne en onbezorgde zwangerschap!! Gefeliciteerd voor jou als draagouder en voor de papa en mama!
Nee hoor, dat is wat mensen invullen. Uit onderzoeken blijkt juist dat die kans bij ideëel draagmoederschap (dus uit liefde en niet voor het geld) bijna nihil is. Gefeliciteerd met de zwangerschap, Juul! Mijn draagkindje is 7 maanden en haar wensvaders zijn dolgelukkig. We gaan haar zo weer even opzoeken. Wat interessante links voor jou: Zwanger voor een Ander Bureau Bijzondere Routes - Home Succes!!
Gefeliciteerd.Prachtig dat je dit voor ze doet!! Zouden meer vrouwen moeten doen al kan ik me voorstellen dat ze niet willen.
@ Kristelo, maak je daar maar niet druk over. Er is echt wel over nagedacht! @anique; wat mooi dat je draagmoeder bent geweest! Bedankt voor de link en zal er even naar kijken. Wat fijn dat je je draagkindje met regelmaat ziet!
@zolief: het kindje is van mijn eicel en zijn zaadje! Zij kan niet zwanger worden en ze heeft geen eicellen,dus heb ik haar aangeboden om een kindje voor hun te dragen.
Gefeliciteerd!! Wat een enorm gebaar en inzet van je! Ik zou het me absoluut niet kunnen voorstellen, maar niet zozeer kwa emoties maar omdat ik zwanger zijn eigenlijk helemaal geen geweldige tijd vind. Elke keer voelt het weer zo alsof ik de controle over mijn lichaam kwijt raak, en dan de tijd tot je weer op gewicht bent. Het enige lichtpunt is dan dus dat je later je kindje hebt, maar dat sta je dus juist af. Dus: petje af!! Heel speciaal, en vast ook gepaard met heel veel gesprekken, discussies en gedachten...
@zomersproet; inderdaad het gaat niet over 1 dag ijs. Hier zijn veel gesprekken aan vooraf gegaan en we zijn ontzettend blij dat we nu zwanger zijn. Ik vindt zwanger zijn zelf super, maar dat komt ook omdat ik dan juist aankom en mezelf mooier vindt. Ik ben heel licht van mezelf en was de dag na mijn bevallingen al weer terug op gewicht. Ik moet eerlijk gezegd niet meer denken aan het eerste half jaar met een pasgeboren kindje zo zie je maar hoe dat kan verschillen. Ik hoop dat ik nu ook een fijne zwangerschap en bevalling heb zoals bij mijn eigen kindjes( datis natuurlijk nog afwachten)
Van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook de wensouders! Wat een ontzettend mooi gebaar, onbetaalbaar! Dat je maar een mooie zwangerschap zult hebben.
Wauw wat ontzettend mooi en bovendien knap dat je dit doet!!! Zo'n mooi gebaar.. Wow. Ik heb echt bewondering voor je. Gefeliciteerd. Geniet van het zwanger zijn. Echt serieus, wat een mooi gebaar
Gefeliciteerd Juul! Fantastisch! En wat een prachtig cadeau en gebaar voor hen van jou. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt!