Yes ik ben draagmoeder!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Juul83, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd en heel mooi dat je dat voor vrienden doet!

2. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    @malika: ja ons eerste draagkindje!

Iedereen bedankt voor de lieve reacties! Tot op heden voelik me super en de wenspapa en mama zijn dolgelukkig! Bedankt voor jullie medeleven!!

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wauw, respect, wat bijzonder. Wat een supervriendin ben je!
    Gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst!!

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Wow wat super dat je dit doet.. Ik ben zelf wensmoeder en hebben een dochter via een draagmoeder. ook bij ons is het met de eicel van de draagmoeder en zaad van mijn man gebeurt. onze dochter is nu pas 1 jaar geweest en het is zo geweldig. ik vind het super te lezen dat je dit doet en wens je een goede zwangerschap toe. en heel veel geluk ook voor de wensouders. het is zo bijzonder. mocht je het interessant vinden: KRO De Wandeling - Draagmoeder voor een onbekende hier vertellen de draagmoeder en ik over ons traject.

5. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    sluit me hier helemaal bij aan..

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Gefeliciteerd en top dat je dit kunt en wilt doen!

7. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Lief! Dank jullie wel!

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wauw, laagtechnologisch draagmoederschap. Dat komt bijna niet meer voor tegenwoordig! Wat ontzettend stoer van je dat je dit doet en durft.

Wij hebben zelf een draagmoeder in Amerika die in augustus de eerste terugplaatsing krijgt van een van onze cryo's. (hoogtechnologisch draagmoederschap dus)
    Ik ben echt blij dat er vrouwen zijn zoals jullie anders zou ik waarschijnlijk nooit moeder worden <3

Liefs BB

9. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    wauw knap dat je dit kan!

10. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Gefeliciteerd voor jou en de wensouders! Wat ben je een geweldige vriendin dat je dit doet.

11. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    @ Betty Barclay, dat lijkt me een omtzettend moeilijk en zwaar traject. Ik ben blij voor de wensouders dat dat ze wordt bespaard. Niet alleen op het geestelijke vlak maar ook financieel. Het krijgen van kinderen moet naar mijn inzicht opk niet afhankelijk zijn van een hoog inkomen. Alhoewel de wensouders het wel zouden kunnen betalen hoor. Ik hoop voor jou dat alles voorspoedig verloopt en dat ze snel zwanger mag zijn van jouw kindje!! Liefs..

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard

Betty helemaal gelijk, het ontzettend bewonderingswaardig wat ze doet. het komt idd niet veel voor in Nederland. al hadden wij het geluk ook zo'n ontzettend lieve vrouw te hebben gevonden die ons kindje via laag technologisch draagmoederschap heeft gedragen.
    en ik ben ik nu moeder van een 13 maand dochtertje. Ik vind het ook geweldig dat er dit soort vrouwen zijn.

13. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Wauw, wat fantastisch dat je dit doet! Heel veel respect! Gefeliciteerd voor jou en de wens ouders.

14. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Dikke proficiat voor jou en de wensouders!!!
    Respect dat je dit doet is zeer bijzonder.
    Geniet er allemaal van

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Gefeliciteerd en ook voor de wensouders! Een heel speciaal gebaar.

16. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Bijzonder zeg! Wist jij voor dat je zelf 'eigen' kinderen had al dat je zoiets in je had? Bij mij speelt al jaren in mijn achterhoofd de vraag of ik dit ooit zou kunnen. Mijn nichtje (waar ik heel close mee ben) kan geen kinderen krijgen, en heeft ook zelf geen eitjes. Als puber heb ik al vaak gedacht of ik ooit een kindje zou kunnen weggeven aan hun. Inmiddels is ze getrouwd en zitten ze een beetje vast in de adoptieprocedure..
    Ikzelf ga nu voor mijn eerste kindje, dus voor mij is het nog allemaal heel nieuw, en nu zou ik het nooit weg kunnen geven omdat mijn eigen wens ook zo groot is.
    Mijn nichtje en ik zijn alleen even oud, dus als ik er nog een paar jaar over doe voor ik er eventueel klaar voor ben zijn we wel heel wat jaartjes verder...
    voelde jij voor je eerste kindje ook al dat je dit in je had? of heb je daar echt eerst zelf een gezin voor nodig (wat nu bij mij een beetje zo voelt).

17. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    @wensdroom.. mede dus door mijn eigen onderbuik gevoel dat ik het ooit misschien wel doe, heb ik 'de wandeling' even zitten kijken. Indrukwekkend hoor!

18. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    @babymaantje: ik heb er wel 'altijd' over nagedacht. Maar wilde eerst mijn eigen gezin compleet. Eerlijk gezegd vindt ik weggeven ook niet de juiste benaming. Ik draag een kind voor ze. Het is niet mijn kind! Het is ook geen makkelijk besluit en het zal ook geen makkelijke tijd zijn na de bevalling. Maar ik weet dat wij dat kunnen ( mijn man en ik ) alsje toch besluit om er op den duur voor te gaan bedenk dan wel dat er erg veel bij komt kijken ( de raad, advocaatkosten, adoptieprocedure ) en is het niet iets wat je zo weg geeft. Succes in je besluit en een hopelijk ben je snel zwanger!

19. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Wow gefeliciteerd voor de wensouders en natuurlijk ook voor jezelf!

Deel Deze Pagina