Hai allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Marieke1983, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben Marieke, 23 jaar, en misschien zwanger. ben pil vergeten in de 1ste week, menstruatie gehad maar volgens ha is dat normaal als je aan de pil bent en zwanger.. dus toch maar even een testje

eigenlijk hadden we nog 2 jaar willen wachten, maar als het nu raak is, vind ik het wel heel erg leuk! eind deze week ga ik testen en hoop ik goed nieuws te kunnen posten!

symptomen: vermoeidheid, hoofdpijn, krampen in onderbuik incl. steken en al, misselijkheid (niet elke dag) en het gevoel alsof mijn maag nooit vol is.. alsof alles wat erin gaat gewoon verdwijnt. dit alles kan ook gewoon met het weer te maken hebben dus ik ben echt heel erg benieuwd!

groetjes, Marieke

2. triez

triez Actief lid

HOI HOI JEETJE WAT SPANNEND!

succes en ik duim voor je!

liefs triez

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Marieke,

Welkom hier!
    Spannend zeg... dat je nog kunt inhouden met testen ;)

Kus Toys

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Marieke Welkom. Spannend hoor.
    We horen het wel van je als het bewijs er is. Groetjes Jolie

5. Marieke1983

Ik vind het ook wel heel moeilijk om te wachten. de ha zei dat ik vanaf 5 dagen na einde van de stopweek kon testen. dat is al geweest, maar ik wil de kans op een negatief resultaat door een laag hormoon gehalte verkleinen. wat zijn trouwens jullie ervaringen met testen later op de dag? is dat net zo betrouwbaar als met ochtendurine?

groetjes Marieke

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Spannend hoor!

We duimen voor je!

Groetjes Miep

7. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    ik was bij onze 1e kindje ook een keer de pil vergeten ik zat nog op school was 18 jaar, okay ikdacht ik slik wel gewoon dubbel de volgende dag...na 3 maanden voelde ik me echt raar heh...had al die tijd van het moment dat ik em een keertje was vergeten tot die 3 maanden had ik gewoona altijd doorgeslikt...okay ik naar de huisarts..en vroeg of ik mijn urine wilde afgeven..ik gedaan...bleek dat ik zwanger was.... :confused:
    omdat ik niet wist hoelang moest ik naar een speciaal ziekenhuis waar ze eigenlijk abortussen doen en daar kunnen ze in hele vroege stadium zien hoelang je zwanger bent.... bleek dat ik gewoon 13 weken zwanger was... :confused: :confused:

;)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou lieverd, als ik jou was ging ik gewoon die test doen!
    ik had een dag voor mijn NOD al een super positieve test. aangezien jij al een paar dagen overtijd bent kun je die gok wel wagen dnek ik.

succes, en laat je wat weten?

9. Indra73

Indra73 Lid

1 nov 2006
    26
    0
    0
    Stewardess
    Amsterdam
    Toi toi toi en laat even weten of je het bent of niet! :D

10. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Van harte welkom. Ik heb ook twee dagen voor mijn NOD getest en positief.

11. missdorien

missdorien Nieuw lid

30 okt 2006
    2
    0
    0
    studente
    Rotterdam
    heeey.
    ow spannend. ik heb precies dezelfde symptonen en kan over een paar dagen pas testen! Bij mij komt het eigenlijk niet gewenst, want ik ben pas 19 jaar. ik hoop voor jou dat het positief is.

Dorien

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en succes!

13. Marieke1983

Helaas, heb net getest maar was negatief. Ik heb nog geprobeerd de test positief te kijken maar dat lukte niet :) mijn vriend vond het ook jammer.
    ik heb nog een cb liggen maar die bewaar ik maar voor als we echt gaan klussen.. misschien gaan we daar toch iets eerder mee beginnen dan gepland. maar voorlopig volg ik jullie zwangere verhalen wel.

groetjes, Marieke

14. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Marieke jammer voor jullie. op naar de volgende ronde. Succes liefs Jolie

Deel Deze Pagina