hallo,wij zijn erachter dat we zwanger zijn en super gelukkig! maar nu is het verstandig om morgen al de vk te bellen of de dokter ?ik weet het niet zo goed eigenlijk?!maar het enigste wat ik nu kan zeggen is whhhhhhhhheeeehaaaaaaaa
Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd! Ik zou gewoon morgen even de huisarts bellen. Het is namelijk wel zo handig dat hij/zij het weet, stel dat er iets is... Dan hoor je vanzelf of je ook meteen de verloskundige moet bellen. Soms hebben zij het erg druk en is het handig op tijd een afspraak te maken... Geniet er maar lekker van!
Van harte gefeliciteerd! Ik heb meteen de verloskundigepraktijk van mijn keuze gebeld om een afspraak te maken. Daarna de ha om het door te geven zodat in mijn dossier gezet kon worden dat ik zwanger was.
Ik ben de eerste keer ook braaf langs de ha geweest en van daaruit doorverwezen naar de vk. Die ook meteen gebeld doen ik net 4 weken zwanger was. En ik kon gelijk de volgende week komen. Vonden ze daar alleen maar fijn zodat ze optijd allerlei informatie kon geven waar ik over na moest denken. Nu heb ik alleen even de assistente van de ha gebeld maar de vk had ik zelfs al eerder gebeld.