Vanmorgen op het werk werd ik overvallen door oorsuizen en duizeligheid. Vanmiddag toch maar even naar de huisarts. Zij overleggen met de KNO arts en ik schijn last te hebben van Sudden Deafness. De KNO adviseerde een paar dagen prednison te gebruiken en me volgende week bij hem te melden. Ik had de huisarts al verteld dat we bezig zijn met zwanger worden en mocht het zo zijn dan mag ik geen prednison. Aangezien ik vandaag toch ongesteld moest worden zei ik "Laten we dan maar gelijk een testje doen dan weten we waar we aan toe zijn". Ik zei nog heb absoluut niet het idee dat ik zwanger ben. Dus totaal verrast en blij dat de test positief is alleen erg jammer van de medicatie. Ik heb een mogelijkheid dat ik mijn gehoor nooit meer volledig terug ga krijgen en dat zal de tijd moeten leren. Maar ben wel erg blij. Voor de vierde keer zwanger en alle 4 na 3 maanden. Liefs Senninha
Van harte gefeliciteerd meis! Geniet van jullie wonder in je buik! We lopen idd gelijk,spannend joh! We houden contact! Veel liefs Dais.. -x-
Fijn dat het 'slechte' nieuws zo ONTZETTEND overstemd wordt (bijna letterlijk!) door het SUPER goede nieuws! Hoop dat de klachten snel over gaan, en dat je zwangerschap voorspoedig verloopt!