Blije dozen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zogelukkig, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik lees overal reclamebanners met: "blije doos zus, zwangerschapspakket zo" GRATIS GRATIS!

En tsja, ik ben wel Hollander, maar euh, hoe werkt dat? :(

Hoe vraag je die aan, is dat echt helemaal gratis, moet je dat afhalen of wordt dat thuisbezorgd en zijn er ook leuke en minder leuke dozen?

Ik heb eigenlijk geen zin dat zo'n doos aan huis wordt bezorgd, ik woon tegenover een bejaardentehuis, ik hoor ze nu al, haha!

De tips en trucs omtrent blije dozen zijn welkom! ;)

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Die van de prenatal en kruidvat daar krijg je een bon van op je email en die moet je dan zelf ophalen.
    Kruidvat kan je via hun site opgeven en prenatal ook dacht ik zo.
    Verder heb je de felicitasdoos (oa via Etos) maar daar krijg je een hostess bij, die jou het eea komt uitleggen c.q. verkopen, dus het is maar net of je daar op zit te wachten.
    Geloof niet dat er nog meer dozen zijn.
    Wel een aantal dingen voor na de geboorte o.a. als je je geboortekaartje inlevert bij bepaalde supermarkten en zo.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Je hebt de Blije Doos van Wij Jonge Ouders/Prenatal. Die vraag je via internet aan (volgens mij op de site van Prenatal), en dan krijg je een e-mail met een bon waarmee je hem op kunt halen in de Prenatal winkel.
    In de doos zit een kaartje, waarmee je nog een doos kunt aanvragen voor na de geboorte.

De doos van het Kruidvat werkt op dezelfde manier. Via de site aanvragen, en dan met een bon ophalen in de winkel.

Dan heb je nog de Etos/Felicitas/Jonge Gezinnen doos. Ik lees overal dat die aan huis wordt bezorgd door een hostess, maar ik heb 'm gewoon in de Etos winkel opgehaald (volgens mij ook met een bonnetje, maar dat weet ik niet zeker meer).

Verder heb je nog gratis dozen van de Babydump. In hun folder en op de site staat een bon die je mee kunt nemen naar de winkel.

En tot slot kun je op vertoon van je geboortekaartje een gratis doos ophalen bij C1000 en Plus Supermarkt.

Meer dozen weet ik zo even niet...

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

de babydump heeft ook een doos. Kaartje kun je op de website aanvragen en dan kun je de doos zo ophalen. :D
    Fijne aan deze doos vind ik dat er helemaal geen reclame in zit. Je krijgt daarna wel reclame van de babydump thuis (folders)

5. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Etos, de zwangerkadoos haal je op in de winkel. Dan is er nog een geboorte doos, daar komen ze voor langs. (felicitas)
    Is geloof ik hetzelfde principe met de blije doos van Prenatal, de 1e rond maand 7 en dan na de geboorte doos 2 door een hostess aangeboden. Dat weet ik niet zeker trouwens.
    Ik heb de bon voor de etos al gekregen, ga kijken of ik m straks kan ophalen.

Laat wel weten wat er in zit

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb de zwangerschapsdoos van etos op mogen halen bij Etos zelf! Ik was het toen helemaal vergeten, een paar weken later werd de doos met de post thuis bezorgd.....Zonder Hostess trouwens!

7. zogelukkig

Klinkt goed allemaal! Behalve die hostess dan, die zal je wel allerlei producten aan willen smeren!

8. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Bij de zwangerschapsdoos (ZwangerKadoos) van Etos/Felicitas krijg je ook geen hostess 'cadeau' ;), die komt pas een tijdje na de geboorte op bezoek met de babyKadoos (als je de geboorte doorgeeft. Voor de zwangerschapskadoos had ik me via de Etos website opgegeven).

Verder de babydoos van Kruidvat die je in de winkel op kan halen (ik had me opgegeven via de website).

En natuurlijk de Blije Doos van de Prenatal (erg leuk), die je ook in de winkel op kan halen. Drie maanden na de geboorte (als je de geboorte doorgeeft tenminste, kreeg ik automatisch bericht van) kan je de Babydoos ophalen. (Hier had ik me ook via de website voor opgegeven.) De babydoos vond ik niet zoveel voorstellen. Een slab, een tijdschrift en een mannenscheermes :-s maar goed, een gegeven paard... :D

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    die hostess van felicitas hoeft niet vervelend te zijn. Je bent niet verplicht om iets te kopen, maar helaas zijn sommige dingen echt leuk

10. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Klopt het dat je de Prenatal doos in de 7e maand kan ophalen? heb hem nml al een poosje geleden aangevraagd.

En die Kruidvat doos wil maar niet lukken bij mij, iedere keer gaat het mis als ik zo'n mail krijg met de ophaalbon :cry:

11. zogelukkig

Wat is er misgegaan? Heb het net aangevraagd en it's all set and done!

Leuk hoor, al dat gratis spul, haha!

12. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Nou ik had alles ingevuld en ik zou dan een mail krijgen met de ophaalbon.
    Ik kreeeg alleen een mail met inloggegevens, maar als ik wil inloggen zegt ie dat het mislukt is :( terwijl ik echt het juiste wachtwoord enzo invul...

Snap er niks van..hihi

13. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Kan iemand vertellen wat er in de doos van de etos zit?

14. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere

boekjes, reklame
    zwitsal doekjes plus een box om ze er in te doen
    eerste luiers
    proefdingetje

meer weet ik even niet meer

15. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    En een groen Difrax speentje ;)

16. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Allemaal gratis spul....., en nog MEER nieuwsbrieven per mail en stapels reclame in de bus.
    Voor mij mogen ze die gratis prulletjes houden, als ze me maar met rust laten.
    Ik was een beetje dom ;)

17. zogelukkig

Daar had ik op gerekend, ze komen maar.
    Helemaal voor niets gaat alleen de zon op! ;)

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Voor de Etos geboortedoos, moet je een bon ingeleverd hebben bij de winkel..als je dat dus niet doet, komt er ook geen hostess ;) (maar krijg je ook geen doos).

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wanneer kun je welke doos ophalen? (ik bedoel in welke week of welke maand zwangerschap)

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

En een avent fles :D

Deel Deze Pagina