hoi allemaal Mijn man heeft in februari van dit jaar een herstel ( na ruim drie en half jaar gestereliseerd te zijn geweest) operatie ondergaan.Na 6 weken moest hij zijn zaad inleveren met als resultaat geen enkele levende zaadcel dus werd ons vertelt dat de operatie mislukt was we konden nog naar het erasmus mc om ons daar evt verder te laten helpen wat moeilijk zou zijn .Na weken van toch wel verdriet toch een afspraak gemaakt,bleek dat er volgens de arts er een verdikking in de zaad leider zat ,wat het levende zaad mischien wel tegen hield .Dus moest hij ziij zaad enkele weken later brengen met als res dat er nu wel wat levend zaad was ,maar er zat toch nog een kleine verdikking en het laatste zaad was toen zelfs redelijk goed ,dus de kans was er toch om op de natuurlijke manier zwanger te raken .Wat we nu dus na de 6e ronde zijn ik kan het gwoon niet geloven en zijn zo blij .Nou krijgt onze dochter van bijna 8 een broertje of zusje erbij ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren. Tot hier mijn verhaal. groetjes maica
HEY MAICA IK PROBEERDE HET OOK NA 7 JAAR MIJN ZOON IS ACHT.. ZIT MET DIABETES DUS LUKTE NIET EN IK BEN OOK DOLBLIJ NU... IK WEET HOE JE VOELT NA HET LANGE WACHTEN EINDELIJK DIE BELONING ALIGG GENIET ERVAN XX DANIELLE