hoi allemaal na zo lange tijd ben ik nu eindelijk zwanger ik heb 12-12-2006 een test gedaan en ja hoor 2 streepjes oh ik was zo blij.. de tranen stonden in me ogen ik ben een test gaan doen omdat ik al 3weken gevoelige borsten had (nou nog) en omdat ik buipijnen had en af en toe misselijk en ik ben heel vaak moe en omdat ik een week overtijd was, ik ben 19 jaar en me vriend ook ik wordt in mei volgend jaar 20 en ik ben uitgerekend in augustus ik hoop dat alles goed gaat want als het goed is ben ik het 4weken en de 3maanden zijn het spannends of alles goed blijf gaan dus als dat voorbij is ga ik pas een afpraak maken.. ik heb al een kinderwagen en een vuilniszak met baby luiers en kleertjes en beertjes. en het bedje krijg ik en ik krijg nog andere spulletjes en ik krijg nog kleding ik wens iedereen die ook zwanger is van harte gefeliciteerd xxx mij
gefeliciteerd hoor ! Zie ik niet vaak meer, van die jonge moeders. Ik vergeet soms wel eens dat ik eigenlijk ook een hele jonge moeder heb, en dat is best cool !
hey meis je moet wel voor de 12 weken voorij zijn een afspraak maken hoor tenminste mijn vk vertelde me dat stel dat er iets mis gat zijn ze er ook om je te helpen ik heb 20 december al een eerste afspraak een intake gesprek enzo van harte gefeliciteerd met je zwangerschap