Ik was 12 dagen overtijd en 8x negatief getest ofzo. Gister naar de wc geweest en ik had helderrood bloed aan mijn papiertje. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar er kwam maar niks. Zonet een test gedaan en ja hoor een vaag 2e streepje kwam tevoorschijn Ik kan het nog haast niet geloven, en mijn vriend ook niet. Ik heb nergens last van.
Hier ook nog een keer gefeliciteerd Lautje, mijn mede-mei-NOD-ster! Fijn dat je nergens last van hebt meid, houden zo! liefs noppie
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je verhaal een beetje bijgehouden op het NOD forum. Poehie zeg, dat moet een spanning voor je zijn geweest! Geniet ervan Meid! Liefs Vaam
Ik ben zwanger! (dat klinkt leuk ) mijn NOD was 31 mei, maar 1 juni negatief getest. vanacht om 4.00 uur kon ik me niet meer inhouden en had ik een licht positieve test van clear blue. En vanochtend met een DA-test weer positief! ik ben zo blij! kan het ook nog niet geloven dat het echt zo is....
Leuk he. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Ik had gisteravond positief getest met cb digitaal. Ik had nog 1 over en zonet weer 1 gedaan en er komt gewoon weer 'zwanger' te staan.. whiiiii