Yes... Eindelijk is mijn zwangerschapsverlof in gegaan. Vandaag heb ik mijn laatste dag gewerkt... Ik vraag me nog wel af wat ik nu de hele tijd moet gaan doen... Iemand nog tips?
ik moet nog 1 daggie werken! al de hele week volop afscheid aan het nemen... en dan heerlijk 5 maanden vrij! ik heb niet het idee dat ik me ga vervelen. nog zoveel klusjes te doen. moet nog aardig wat strijken voor de kleine en het huis kan nog wel een schrobbeurt gebruiken en ja, ik heb al een hele tijd een boek klaarliggen (is nog ingepakt zodat ik er niet al voor mijn verlof aan zou beginnen), er staan nog een paar puzzels klaar en ik moet ook nog een schilderij afmaken.... ik hoop dat ik het allemaal ga redden!
hoi meiden , ik heb gisteren ook voor het laatst gewerkt. ik ga gewoon lekker niks doen beetje tv kijken computer spelletjes,vrienden bezoeken. heerlijk gewoon niks moeten. groetjes chantal.
Huis lekker helemaal schoonmaken: vriezer ontdooien keukenkastjes soppen, badkamer van onder tot boven en weer terug, foto's inplakken, van die dingetjes waar het straks voorlopig ff niet meer van komt....suc6..!
haha, allemaal last van nesteldrang dames! Ik wil ook zo graag met verlof maar moet helaas nog 4 weken werken... geniet er lekker van! zeker nu met het mooie weer!