Ik heb de rvs kleur, ik weet niet via welke postbode, oppas heeft het pakket aangenomen. We hebben onze eerste kopje al gehad, mijn man vind het heerlijk!
Nou ik heb em in huis, vanmorgen bezorgd. Echt genieten hoor! Zelfs mijn man (die nooit koffie drinkt) vind het heerlijk. Kortom, ben helemaal blij.
Hmm hier eerst ook aangemeld, later toch weer afgemeld omdat ik de cupjes te duur vind en dus ook het apparaat niet zou kopen wel aangemeld voor de plenty handig straks met 3 kids
Kreeg gister ook mail dat we mee mochten doen! Whiehiee! Stond in dat ie morgen(vandaag dus) verstuurd werd ..
Ik mag ook testen! Leuk he! Hopelijk komt de postbode pas als ik klaar ben met werken of zijn de buren thuis! Helemaal leuk Nu alleen nog een melkopschuimer kopen voor de cappu en latte! Iemand tips voor een goede melkopsuimer?
Dames wij hebben het apparaat hier al 2 jaar staan, die met melk schuimer!!! Mijn man is er verslaaft aan zo lekker vind hij het... MAAR misschien handig om te weten, de cupjes kan je alleen bij de GROTE Bijenkorf winkels halen of met creditcard op de site bestellen. Wij hebben hemel en aarde bewogen om met acceptgiro te betalen via de site, want de dichtstbijzijnde Bijenkorf en hier 40 min vandaan (nou ja die ze verkoopt) en een creditcard hebben we niet! En willen we ook niet! Dus hou daar erg in als je hem koopt. O ja en voor degene die hem al hebben, zit die melk schuimer erbij?
Oh jaloers! Ik wilde ook testen, maar ik ben niet geselecteerd. Nou ja, ik wil sowieso wel zo'n soort apparaat (niet perse de Pixie), ik denk dat ik 'm voor m'n verjaardag vraag.
Zijn de nespresso cups dan ook de enige die in het apparaat passen? Ik heb niet eens een creditcard en al helemaal geen bijenkorf in de buurt!
Hij is er! Ik vind hem echt super mooi! Leuk formaat ook! Ik wist overigens al dat je de cups moest bestellen..
Ik ben ook echt verrast over het formaat. Ik heb m naast de senseo gezet. Zojuist mij eerste kopje koffie geproefd en ja, het verschil proef je zeker wel. En inderdaad; terug gravend in mijn geheugen wist ik dat je die cups niet zomaar kunt kopen. Ik was het glad vergeten. Dit maakt de overweging om hem over te nemen wel anders.
hier is die ook binnen lekker klein formaat (jammer dat die bruin is )en wel leuke ledverlichting erin hihi