En dat justme1974 ben ik helemaal met je eens. En daarbij, het apparaat maakt ongelofelijk veel herrie. Wij zijn in elk geval niet overtuigd.
Heb ik ook gedaan, bij de laatste campagne waarbij ik ben afgewezen (geloof vaatwastabletten ofzo) een reply gestuurd ben dat ik het zat ben om zo vaak die enquetes in te vullen, redenen te verzinnen waarom ik mee moet doen en dan weer een afwijzing te krijgen. Heb wel wat beters/leukers te doen met m'n tijd
ik probeerde net wat cups te bestellen maar hey dure bedoeling zeg...!! die vouchers die je hebt gekregen om aan mensen te geven zo super goedkoop zijn die toch niet? voor 109 euro, terwijl ze in de winkel voor 20 euro goedkoper staan, okay er zitten cups bij maar dan ben je dus voor dezelfde prijs klaar, dus beetje onzin...
Het is zeker niet goedkoop om deze koffie als standaard te drinken inderdaad. Ik ben echt heel blij dat ik m uit kan testen zeg! Want deze ervaringen zou ik van tevoren nooit kunnen bedenken om eerlijk te zijn.
Moet wel zeggen dat we er inmiddels uit zijn dat we hem niet houden, de smaak is echt goed maar ben er wel weer aan gewend eigenlijk. En daarbij vinden we de cups gewoonweg veel te duur. Hoe denken jullie hierover?
Net zo. Ook wij gaan hem niet houden. Inderdaad; koffie is goed te drinken, maar prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet in balans staan.
Nou het scheelt voor overdag zet mijn man zelf koffie gewoon met het normale apparaat en doet ie in een kan om mee te nemen. Dus het is echt savonds 1/2 kopjes ofzo en in het weekend pak ik een cappuchino (heb zo'n melkopschuim apparaat gekocht op aanraden van iemand, ook geproefd en was echt een traktatie!!) Dus wij gaan hem wel houden, inmiddels ook een bestelling geplaatst op nespresso, 250 cups voor 91 nog wat euro (gratis verzenden en een doos erbij) die kan je eenmalig als welkom bestellen op de nespresso site. We zijn inmiddels gewoon aardig verwend door de smaak want alle andere koffie smaakt gewoon niet meer zo en vooral het stinkt (vind ik) ik vind koffie vaak echt stinken (zo verbrandachtig) en deze niet, deze ruikt alsof je een koffietent in komt lopen, naar koffieboontjes ofzo, gewoon heerlijk!