Yes! Ik mag een kitten!

Discussie in 'De lounge' gestart door knutselkitty, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hm ja die kattenbak klinkt goed! Sowieso ALS we een kitten nemen, gaat de kattenbak op het balkon... Wij wonen ook hoog maar ik dacht misschien is het mogelijk om ze mee te nemen naar buiten en zelf naar beneden te gaan en te roepen om ze weer binnen te laten? Die van me vader ging altijd alvast bij de deur beneden wachten tot hij thuis kwam..

2 vind ik weer meteen zoveel dus als dat dan het beste is dan neem ik er sowieso geen een.. :)

2. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Erg leuk!! Een kat in huis brengt zoveel gezelligheid. Ik ben ook bezig met het overhalen van mijn man maar die ziet het echt niet zitten. Ik wil wel een oudere kat van het asiel zo'n lelijke, chagrijnige kat die niemand in huis wil :D

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    IMG_1842.jpg
    hier lagen ze even te dutten :)
    ze waren al snel aan ons gewend, ze beginnen ons zelfs al te begroeten bij thuiskomst :)
    kan niet veel meer vertellen, laptop is super interessant en toetsen zijn erg leuk ;)

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ahw! Wat een dropies ! :D

5. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    leuk!!!
    wij hebben er iets meer dan eigenlijk de planning was.
    wij hebben er 6, waarvan er 4 wild geboren zijn, 2 daarvan werden door hun moeder (een wilde kat die wij voerden) gebracht in een storm toen de kittens de oogjes nog dicht hadden. we hebben de moeder toen laten steriliseren via de dierenbescherming. de moeder is nog 1 jaar bij ons komen eten daarna kwam ze niet meer.
    de andere 2 kittens waren een week of 4 toen we ze achterom in de tuin zagen spelen, deze waren ook wild, maar na een weekje of 2 waren ze al tam.
    het klopt wel dat deze katjes allemaal per se naar buiten willen, het zijn echt geen binnen katten.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat snoezig!

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ahh wat leuk :D Veel plezier er mee!!!

8. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wat een schatjes zeg. Veel plezier ermee.

Deel Deze Pagina