Na een een paar maanden met al verschillende negatieve zwangerschapstesten mag ik me dus hier ook eindelijk bij toevoegen! Ik zat zondag te denken van wanneer moet ik ook alweer ongi worden, en toen ben ik gaan rekenen en kwam dus uit op zondag. Maar er was niks, en gister ook nog niet.. Wel had ik al verschillende klachten, maar aangezien ik vorige week wat ziekjes was (wat later bleek dat het symptonen waren) had ik niet het vermoeden dat ik zwanger zou zijn. Toch gister eind van de middag even snel een testje gehaald.. En jawel, ik heb gister namelijk; POSITIEF gestest vandaag gelijk een afspraak bij de dokter gehad; en die heeft me gelijk een verwijsbrief doorgestuurd voor de VK. Oh wat spannend allemaal.. Voor de mede-zwangere; GEFELICITEERD!!!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Ben nog niet echt bij gekomen van de schrik, en volgens mij kan mijn vriend het ook nog niet geloven. Hij ziet namelijk de test pas vandaag aangezien hij voor zijn werk de hele week weg was. Heb ik het hem maar moeten vertellen door de telefoon.. Had het liever anders aan hem verteld; maar had echt niet kunnen wachten tot vandaag!
@ marloes80 Leuk gedaan zo met die kleurtjes. @ alle andere bedankt. 30 sept eerste echo. jammer dat het nog zo lang duurt