Zucht, stel je toch voor...

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat je bekaf bent van t winkelen en sjouwen aan kadootjes gisteravond en vandaag (en t nog leuk 'aangekleed' hebt) :( . En je vraagt aan je vriendin of zij dan nog ff inpakfolie wil regelen voor de verjaardag van vanaaf omdat je zelf dus af bent. En je krijgt n sms terug van tja denk je dat ik niet bekaf ben, maar ík ga wel weer... Daar word je toch 'droevig' van. Echt.. soms lijkt t wel alsof t altijd maar is voor wat hoort wat. En inlevingsvermogen hebben is tegenwoordig ook ver te zoeken. Of eh... spelen mn hormoontjes weer s op?

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben het er helemaal mee eens. de mensen denken de laatse tijd veel meer aan zichzelf (mijn mening dan he) op mijn werk ook een dienst ruilen ho maar want stel je voor dat je dan niet eerder naar huis kan. ja ik vind het echt jammer. we moeten eens meer aan elkaar gaan denken dan aan onszelf!

3. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik had het er toevallig met mijn vriendin over vanmiddag dat veel mensen zoveel onbegrip tonen! Was ook aan het winkelen, en als je vraagt of je er langs mag zeggen ze: nou wat denk je wel niet dat je overal zo maar na kan vragen en dan denk je ook nog dat we aan de kant gaan..... Later vroeg die vrouw, hoelang moet je nog dan? Ik dacht die laat ik ff schrikken, dus ikke: Nou, mevrouw nog 4 dagen dus...... lol

Ik vind het jammer dat je vriendin niet een beetje met je mee denkt en maar verwachten van ohhh die moet nog ff dus, zal wel weer!
    Jammer dat het zo gaat in de wereld!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sommige mensen snappen er geen hol van!
    en hebben snel de woorden:
    "zwanger zijn is geen ziekte!" klaar!
    pff nee maar dat hetd an allemaal net iets moeilijker gaat {vaak tenminste} dat komt niet in hun hoofd op!

rustig aan meis!

5. Niet meer actief

Jammer dat zoveel mensen eerst even moeten 'zeiken' ja... Ach ja...

Deel Deze Pagina