Jaaa...! Onze tweede baby komt eraan! Wij hebben al een zoontje van bijna 17 maanden en nu krijgt hij als alles goed gaat eind augustus een broertje of een zusje! Ik ben nog wat beduusd, al had ik gisteren en vandaag op beide testen een (licht) streepje. Maar streep = streep zeggen ze! Ik had me daarnaast geen beter Kerst-en verjaardagscadeau kunnen wensen (ben op de 26e jarig ) X Lise
Gefeliciteerd met je zwangerschap Geniet ervan EN alvast van harte gefeliciteer met je verjaardag Groetjes Nazli
Helemaal geweldig! Gefeliciteerd & geniet van de feestdagen en alle mooie dingen die nog gaan gebeuren de aankomende maanden!
Hoi gefeliciteerd Ja bij ons komt ook de tweede als alles goed gaat er aan mijn dochter is inmiddels 2 jaar en 2 maanden. Groetjes Annemieke2
Hoi Lise, Van harte gefeliciteerd. Wij krijgen ook een tweede kindje. En ik had ook een heel licht streepje. Ik ga morgen of overmorgen toch nog maar een keer testen of het wel echt zo is. Geniet van je zwangerschap. Groetjes.
Hé Lise! Dubbel gefeliciteerd! Hoop dat de hoofdpijn en buikpijn snel afnemen. Nu je weet waar het door komt, is het ook een stuk draaglijker denk ik! Geniet ervan! X Nala