Jaha.. tis niet veul, maar eindelijk na een half jaar met 4 zwangerschappen die op niets uitliepen, heb ik iets gezien bij de gyn wat past bij de duur van mn zwangerschap en heb ik er een beter gevoel over. Dit is ukkepukkie, het is alleen een vruchtzak met iets van 2mm erin, bij elkaar niet groter dan een doperwt, maar ik ben er heel blij mee. Nog steeds niet gerust, maar wel met een ander gevoel, kan ik melden dat ik zwanger ben. Dit is een echo met 4.4 weken. Over twee weken een nieuwe echo. [img=http://img70.imageshack.us/img70/6298/echo29mei44wekennl6.th.jpg]
jahoo! en uit die doperwt komt toch echt een kindje te voorschijn! gefeliciteerd! duim duim dat alles goed blijft gaan voor je
Hey Ier, ook hier een dikke proficiat. Ik duim me suf voor je. Hopelijk over 2 weken een mooie echo en voor jou wat meer vertrouwen.
Hier ook GEFELICITEERD Ier... En dat het dopererwt maar een mooi boontje wordt en daarna een mooi mensenkindje.
He! Waarom lees ik dit nu pas wat een fantastisch nieuws meid! Ben echt super blij voor jullie! Ik duim dat de volgende echo ook weer super fantastisch is hoor! Heel veel plezier met je doperwt! Volgende keer zal het een garnaaltje zijn Probeer het te geloven en geniet! Liefs