Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beccie86, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Hoi,

Zit een beetje in een rare cyclus en de twijfels zijn toe geslaan bij mij.
    Heeft iemand dit wel eens gehad.

Ik heb op dag 12 mijn eisprong gehad echt heel duidelijk gevoeld en 3 dagen later ineens rood/bruine afscheiding hield 5 dagen aan wel heel weinig.
    Volgens de ha kon dit wel een voorkomen na een eisprong dus moest het bij houden.

Nu zat het mij echt niet lekker de eerste menstuatie na de 2de curretage was ook erg ligt en weinig. Dus een testje gedaan en daar kwam echt een heel licht vaag 2de streepje op.
    Dat was op dag 24. ( na me laatste curretage was de eerst er ook al na 26 dagen)

We zijn er nu niet zo druk mee bezig het zwanger worden na 2 keer een miskraam en curretage's in 6 maanden 4 vlindertje.
    En vind het ook wel eng als het toch weer zo zou zijn.

Over een paar dagen maar weer testen en hopen op duidelijkheid en mocht het zo zijn een plakkertje:)

2. Alyne

Alyne Actief lid

4 apr 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je kan idd gewoon bloedverlies hebben tijdens je eisprong. Wel spannend zeg!

En wat een verlies hebben jullie gehad in de laatste paar maanden zeg! Hoop voor je dat t raak is en dat dit wel een blijvertje is.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jeetje wat hebben jullie al veel te verwerken gehad in zo'n korte tijd. Sterkte daarmee.

Verder kan het inderdaad van je eisprong zijn.

Ik duim voor een duidelijk positieve test en over 8 maanden een gezonde baby!!

4. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik jullie stoor.
    Maar wil toch even me verhaal kwijt.
    9 november had ik bloed verlies in me onderbroek.
    Ik dacht nou ik word 1 dag te vroeg ongesteld.
    Ik had wel veel slijm met lichtbruin verlies. Maar die kwam niet op de wc papier.
    Maar toen ik op de wc zat en veegt het af had ik totaal niks meer.
    Ik ben ook de laatse tijd heel droog.
    Heb ook last van me buik soort van krampjes.
    Ik moet ook meer naar de wc dan normaal.
    Kan het zijn dat ik me eisprong op 6 of 7 november heb gehad.
    Maak me wel een beetje druk. Ik ga ook binnenkort zwangerschaptest doen.

Hoop dat jullie me begrijpen want weet niet hoe ik het anders moet vertelen

5. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. Slijm lijkt wel op vruchtbaar slijm hoe je het omschrijft.

Ik heb nu maar digitale testen besteld want van de streepjes word ik niet wijzer.. Vandaag weer een heel vaag 2de streepje maar zo onduidelijk dat het echt geen duidelijkheid geeft en me nog meer laat twijfelen.
    Wat zou het toch Sims makkelijk zijn zelf in je buik te kunnen kijken.

6. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    heb je na de miskraam getest of het hcg uit je lichaam is. zo niet kan dit nog best van die zwangerschap zijn omdat ze steeds minder worden.ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.liefs esther

7. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Dank je wel.
    Ik had 4 weken na de curretage een negatieve test. Dus daar kan het niet van zijn.

Deel Deze Pagina