Na een goede eerste zwangerschap waaruit we een gezonde dochter kregen wilden we rond haar eerste verjaardag beginnen voor een broertje of zusje. In ronde 2 én ronde 3 was het raak, hadden we licht positieve testen, ClearBlue digital zwanger 1-2, maar beide keren namen de streepjes weer af en werd ik na enkele dagen overtijd te zijn toch 'ongesteld'.. wat een teleurstelling! En wat schrok ik ervan dat het 2 rondes achter elkaar gebeurde, er zou toch niks mis met me zijn? Maar wat een wonder en wat een geluk.. ronde 4 wéér raak en nu zijn de streepjes steeds donkerder geworden en zie hier de laatste testjes begin er nu in te geloven dat het deze keer wel goed zit. Onze kleine meid krijgt als alles goed gaat een broertje of zusje! Wat ook grappig is is dat het bijna op de dag af 2 jaar verschil is, we zullen rond haar 2e verjaardag uitgerekend zijn!
Gefeliciteerd! Ik heb gister getest en met ook een normale een een clearblue en bij mij kwam het zelfde uit 2-3 weken.. er stond bij dat je dan rond de 4-5 weken zwanger bent klopt dit? heb het een beetje uitgerekend..wanneer mijn tijd dan is ..?
Gefeliciteerd! En je zwangerschap word inderdaad berekend vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie..