Jeeee!!! IK BEN ZWANGER VAN ONS EERSTE BABYTJE!! Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan (gisteren was mijn NOD) en die is positief!! En dat in de 2de ronde al, wat een geluk dat beseffen we maar al te goed! Nu maar duimen dat alles goed gaat en dat ons babytje goed blijft zitten Woehhoee!!
hé gefeliciteerd! En we gaan gelijk op. Hier ook een positieve test, na gister mijn nod te hebben gehad. (tweede kindje).
Hallo meiden, Allereerst: GEFELICITEERD!! ...ook ik heb gisteravond (2x) positief getest!!! Mijn laatste menstruatie begon 16 april, maar omdat ik een nogal onregelmatige cyclus heb, vind ik het zo lastig in te schatten hoe lang ik nu zwanger ben. Misschien zo toch even naar de drogist voor een Clearblue digital. Benieuwd naar jullie ervaringen! Liefs, Stephanie
Steph 1985; jij ook gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen eerste getest met een etos test en daarna nog met de clear blue digital! Die zei 2-3 weken Dan is het toch wel héél echt als 'ie zegt: ZWANGER!
Hihi, inderdaad wel héél echt hoor als er daadwerkelijk ZWANGER in het venster komt te staan! Inmiddels drie positieve testen verder mag ik er vanuit gaan: ik ben zwanger van ons eerste kindje!!!
Eerlijk gezegd hadden we nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn. Ik ben eind december gestopt met de pil en we zijn pas sinds eind maart/begin april aan 't 'klussen'. Op m'n 19e werd me verteld dat ik het Stein-Leventhal syndroom heb, een aandoening waardoor je een erg onregelmatige cyclus hebt en dus lastiger zwanger zou kunnen raken. Bovendien heb ik ook een torsie aan m'n eierstokken gehad, wat ook de nodige schade zou kunnen hebben aangericht. We zijn nog maar net bijgekomen van het feit dat we afgelopen maandag (jawel...) ons eerste koophuis gekocht hebben... en binnen 48 uur de tweede en grootste verrassing! We zijn door het dolle heen en heeeeeel blij!!!
@ steph1985: Wat speciaal! Denken dat het misschien wel eens lang kan gaan duren en dan toch nu al zwanger zijn! en gefeliciteerd met jullie koophuis!! Ik ben op 17 maart gestopt met de pil, ontrekkingsbloeding gehad, na 35 dagen weer ongesteld en nu dus zwanger Alleen duurt het nu nog zooo lang voordat we de eerste echo krijgen! Net de VK gebeld en de intake afspraak staat op 21-6 en de eerste echo op 7-7. Das nog lang wachten!
Huisarts gesproken: volgens hem ben ik nu bijna 6 weken zwanger!!! Mocht meteen al een afspraak maken bij de verloskundige: maandag 20 juni.
Heb je dan een intake of meteen de echo?? Spannend he Ik ga bij zwanger clubs een topic openen, eind januari/begin februari 2012 mama's, klets je mee?
Ik heb dan een intake en het kan zijn dat de echo later is, maar meestal (zo werd er gezegd) proberen we meteen naar het hartje te luisteren en een echo te maken. Hihi, 'k vind het nog allemaal zo onwerkelijk! Heb jij dat ook? Leuk dat je een jan/feb 2012 mama's club opent: ik kom er zeker bij!
Hier inmiddels ook drie testen gedaan. Zo nog de digitale halen! Wij zijn na de eerste iui zwanger! En bij mijn zoontje ook al. Had er dus totaal niet opgerekend omdat de kansen zo klein zijn. Leuk om allemaal rond dezelfde periode uitgerekend te zijn. Ik op 1 februari (als ik de datum volgens de freyasite invoer).