Absoluut Leah. Isa klinkt als een afkorting, en Zoë heeft voor mij geen mooie klank, en de uitspraak is verwarrend.
Was lastig kiezen voor mij tussen Isa en Leah.. Toch voor Leah gegaan. Zoë staat er ver achter bij mij.
Pfoeh. Ik snap dat je moeilijk kunt kiezen Een tijdje terug zou ik hebben getwijfeld tussen Isa of Leah, maar mijn dochter heeft sinds een tijdje een vriendinnetje die Zoë heet, en dat is zo'n leuke meid dat de naam voor mij flink is gestegen dankzij die associatie. Isa vind ik ook wel mooi, al vind ik Ise net wat leuker. Toch denk ik dat ik voor Leah stem, de meest originele van de 3, maar ik vind dat je sowieso geen verkeerde keuze kunt maken.
Leah vind ik niet mooi (misschien omdat waar ik woon deze naam heel vaak aan meisjes gegeven wordt). Isa klinkt inderdaad een beetje als afkorting (Isadora of Isabelle zou volledige naam kunnen zijn). Zoë vind ik leuk
Ik heb op Leah gestemd. Eigenlijk een gedeelde eerste plaats met Zoë. Beide heel leuk. Isa komt daar heel ver achter. Vind dat geen mooie naam.
1. Isa (krachtig, maar niet hard, heeft ook iets liefs) 2. Zoë (heel mooi maar de ie-klank op het eind vind ik wat te kinderachtig klinken) 3. Leah (te verwarrend of het Nederlands of Engels is in uitspraak, ik denk bij deze spelling aan Engels, en ik vind beide varianten niet echt mooi klinken, wat zeurderig)
Zoë!! Prachtige naam Isa vind ik een afkorting (Isabelle is wel een prachtige naam ook) Leah met een h erachter vind ik lelijk, zou voor Lea gaan dan Lea vind ik wel een hele mooie naam!!
Leah en Isa vind ik leuk, Isa net wat leuker, Ise nog leuker of inderdaad Isabelle en dan als afkorting Isa. Zoë vind ik wel een schattige naam maar meer ook niet..
Isa of Leah allebei mooi, heb Isa gestemd want was wellicht onze meisjesnaam als de kleine in mijn buik een meisje was geweest