Eindelijk, na 20 maanden proberen, hebben we een positieve test! Het is allemaal zo raar en onwerkelijk, we zaten te wachten op mijn menstruatie om te beginnen met onze eerste IUI-behandeling (intake en prikles al gehad). Maar die bleef maar uit, ik ben toch nog op de ouderwetse manier zwanger geworden! Het is nog heel pril natuurlijk, maar voor iedereen die al zo lang aan het proberen is: hou vol!!!
Gefeliciteerd meid! Onwerkelijk in het begin he...ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en er lekker van kunt gaan genieten! Nogmaals gefeliciteerd
Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat het toch op de natuurlijke manier is gelukt! Wens jullie een mooie zwangerschap toe!
Gefeliciteerd!! Ik lees en hoor het gelukkig zo vaak dat het toch nog natuurlijk lukt. Of dat vrouwen na de eerste met mmm spontaan zwanger worden. Kan me voorstellen dat je na een jaar proberen denkt, nou moeten we het onderzoeken( zelf ook een jaar over gedaan ), maar vroeger was de richtlijn 2 jaar zelf proberen. Kan me voorstellen dat als je eind 30 bent je die tijd simpelweg niet hebt en dat zaken uitsluiten dan wel degelijk het beste is, anders gooi je een heel jaar weg wanneer het misschien niet eens natuurlijk kan lukken. Maar zo vaak is het wat je zegt topic starter, houd vol! Lekker genieten van elkaar zonder de druk erop, de maand dat het bij ons gelukt is was toen ik geen OV testen meer gebruikte en het zover mogelijk is losliet. Echt proficiat. Het is inderdaad nog pril maar ga er echt van genieten! Wanneer is je eerste echo?
Proficiat! ik hoop dat ik ook samen met nog zovele andere meiden snel mogen volgen!! geniet ervan, het is een godsgeschenk! Gr,