Hallo ik lees vaak op de forum en heb besloten lid te worden omdat ik graag raad wil. Ik ben bijna 34 en droom al 2 jaar met mijn man een kindje te krijgen. Om lang verhaal korter te maken hier mijn achtergrond in hoofdlijnen. 2009 begonnen met prikpil gestop mei 2015. 2014 maagverkleining gehad nu -54 kilo. Heb 2 gezonde zoons van 11 en 12 en weet dus heel goed wat ik nu mis. 1.5 jaar geleden naar huisarts gegaan omdat ik nog steeds niet menstueerde sinds ik gestopt ben met prikpil.moest de pil gebruiken tevergeefs. Doorverwezen naar gyn die liet mij dydrogesteron slikken en clomyfeen na 4 maanden proberen tevergeefs. Kwam bij fertiliteit terecht die gaf mij methode fsh dat lees ik hier nergens maar is met gonal f injecties en ook weer ddydrogesteron toen kreeg ik echo bleek ik door de clomifeen cysten te hebben ontwikkeld. Medicatie gekregen dat hielp gelukkig nu 2 weken gonal geprikt en afgelopen weekend pregnyl geprikt voor de eisprong nu voel ik van alles maar gyn heeft geen tijd voor mijn vragen. Pff lang verhaal sorry hoop dat iemand mij wil helpen
Allereerst welkom op het forum! Ik kan je helaas niet helpen, maar misschien kun je hier even een kijkje nemen en je vraag stellen: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina De dames die daar schrijven hebben er zeker meer verstand van, in het voorstelgedeelte wordt nauwelijks gelezen, dus ik zou het daar even proberen. Heel veel succes en ik hoop dat het gauw lukt!